Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Exchange Server 2013 Konfiguracja i klienci systemu Vademecum administratora

Microsoft Exchange Server 2013 Konfiguracja i klienci systemu Vademecum administratora

81.90zł
65.52zł
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! 39.90zł 9.98zł
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Tytuł: BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Autor: Scott Stratten
ISBN: 978-83-246-3419-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 01/2012
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

Rozdziały:
1. Hierarchia zakupów (13)
2. O ekspertach słów kilka (16)
3. Luka zaufania (19)
4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)
5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)
6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)
7. Pozyskaj i bądź (31)
8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)
9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)
10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)
11. Tworzenie platform społecznościowych (42)
12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)
13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)
14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)
15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)
16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)
17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)
18. Tassimo (71)
19. Twitter lokalnie (74)
20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)
21. Naked Pizza (80)
22. Nie karm trolla (82)
23. Tweetathon (85)
24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)
25. CAPTCHA (98)
26. Luka doznaniowa (101)
27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)
28. Mieszanie kawy (105)
29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)
30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)
31. Zappos (115)
32. Rockport (119)
33. FreshBooks (121)
34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)
35. Przejrzystość i autentyzm (126)
36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)
37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)
38. Partnerzy marketingowi (132)
39. Referencje (134)
40. Bestsellery (136)
41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)
42. Walmart? Jesteście tam? (140)
43. Nowe pomysły (142)
44. Realizacja pomysłów (145)
45. Seminaria tradycyjne (149)
46. Teleseminaria (153)
47. Teleszczyty (156)
48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)
49. Marketing wirusowy (164)
50. BezMarketing incognito (185)
51. Jak to działa w praktyce (190)
52. Lush (193)
53. Targi (195)
54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)
55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)
56. BezKoniec

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Tytuł książki: "BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!"
Autor: Scott Stratten
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!”, kupili także:
<b>Statystyka z programem Statistica</b>, <font color="navy">Małgorzata Rabiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Statystyka z programem Statistica, Małgorzata Rabiej, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka Poradnik encyklopedyczny</b>, <font color="navy">Igor N. Bronsztejn, Konstantin A. Siemiendiajew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyka Poradnik encyklopedyczny, Igor N. Bronsztejn, Konstantin A. Siemiendiajew, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dokumentacja budowlana 4 Projektowanie obiektów użyteczności publicznej</b>, <font color="navy">Krzysztof Tauszyński, Wacław Parczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Dokumentacja budowlana 4 Projektowanie obiektów użyteczności publicznej, Krzysztof Tauszyński, Wacław Parczewski, Wydawnictwo WSiP
<b>Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn</b>, <font color="navy">Stanisław Płonka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn, Stanisław Płonka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek</b>, <font color="navy">Evan Bailyn, Bradley Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek, Evan Bailyn, Bradley Bailyn, Wydawnictwo HELION
<b>Ruby Praktyczne skrypty które rozwiążą trudne problemy</b>, <font color="navy">Steve Pugh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby Praktyczne skrypty które rozwiążą trudne problemy, Steve Pugh, Wydawnictwo HELION
<b>Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!</b>, <font color="navy">Scott Kelby, Felix Nelson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!, Scott Kelby, Felix Nelson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Obrazowanie magnetyczno-rezonansowe Zasady fizyczne i możliwości diagnostyczne</b>, <font color="navy">Bolesław Gonet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Obrazowanie magnetyczno-rezonansowe Zasady fizyczne i możliwości diagnostyczne, Bolesław Gonet, Wydawnictwo PZWL
<b>Paliwa i generatory energii wspólnot wodorowych</b>, <font color="navy">Wiesław Ciechanowicz, Stefan Szczukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSISiZ</font>
Paliwa i generatory energii wspólnot wodorowych, Wiesław Ciechanowicz, Stefan Szczukowski, Wydawnictwo WSISiZ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION

poniedziałek, 22 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami