Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Nieskończoność światów Kosmiczna inflacja i początek wszechświata

Nieskończoność światów Kosmiczna inflacja i początek wszechświata

49.90zł
42.42zł
Bezbłędne zarządzanie Koniec z syndromem skazanego na porażkę 57.00zł 42.75zł
Bezbłędne zarządzanie Koniec z syndromem skazanego na porażkę

Autor: Jean-Francois Manzoni, Jean-Louis Barsoux

ISBN: 978-83-246-1470-7

Ilość stron: 312

Data wydania: 10/2008

Twarda oprawa

Nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Wiele jest prawdy w tym popularnym powiedzeniu. Czyż nadopiekuńczy rodzice nie zmieniają swoich dzieci w inwalidów, przesadnie się o nie troszcząc i trzymając je pod kloszem?

Czyż ostrożni szefowie nie przeistaczają swoich pracowników w bezwolne maszynki do wypełniania poleceń - tylko dlatego, że chcą im pomóc, kierując ich każdym krokiem? Słabość jest na ogół wynikiem przesadnej kontroli i braku szansy na samodzielność czy uczenie się na własnych błędach.

Warto, byś zdał sobie sprawę, iż za przeciętne wyniki pracowników często odpowiadają ich szefowie, którzy mimo dobrych chęci stosują fatalne w skutkach metody zarządzania. Czy Tobie również zdarzyło się zmniejszać oczekiwania wobec podwładnego i zachęcać go tym samym do osiągania słabszych wyników?

Czy udało Ci się, niczym nauczycielowi, zaszufladkować kogoś skutecznie i wprawić w ruch błędne koło uprzedzeń oraz stronniczych sądów? Eksperci w sprawach przywództwa proponują Ci krótki kurs bezbłędnego zarządzania ludźmi.

Dlaczego menedżerowie:

  • inaczej traktują słabszych pracowników?
  • nadają innym etykiety i są stronniczy?
  • nie lubią zmieniać swojego punktu widzenia?

Dlaczego pracownicy:

  • sami skazują się na porażkę?
  • uprawomocniają nadane etykiety?
  • stosują opór i prowokują szefa?

Rozdziały:

1. Syndrom skazanego na porażkę (13)

2. Gdy zdrowy rozsądek nas zawodzi (31)

3. Syndrom skazanego na porażkę. Błędne koło (63)

4. Etykiety, uprzedzenia i błędy percepcji (89)

5. Dążenie do konfliktu (115)

6. Góra lodowa kosztów (145)

7. Wytwory naszego umysłu, które nas zaślepiają (171)

8. Przerwanie syndromu (199)

9. Zapobieganie syndromowi skazanego na porażkę. Lekcje udzielane przez pogromców syndromu (237)

10. Dotarcie do celu (265)

Nagroda Książki Roku 2003 Towarzystwa Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SHRM) — największego na świecie stowarzyszenia specjalistów w tej dziedzinie


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Bezbłędne zarządzanie Koniec z syndromem skazanego na porażkę
Tytuł książki: "Bezbłędne zarządzanie Koniec z syndromem skazanego na porażkę"
Autor: Jean-Francois Manzoni, Jean-Louis Barsoux
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Bezbłędne zarządzanie Koniec z syndromem skazanego na porażkę”, kupili także:

Palność polimerów i materiałów polimerowych, Janowska Grażyna, Przygocki Władysław, Włochowicz Andrzej, Wydawnictwo WNT

Rachunkowość budżetowa, Monika Kaczurak-Kozak, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów, Jeremy Gutsche, Wydawnictwo Onepress

Wzmacniacze operacyjne Teoria i praktyka, Bruce Carter, Ron Mancini, Wydawnictwo BTC

Tajemnice trójkątów arytmetycznych, Mirosław Komorowski, Wydawnictwo Aksjomat
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress

Statystyka praktyczna, Wacława Starzyńska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Vue.js 2. Tworzenie reaktywnych aplikacji WWW, Olga Filipova, Wydawnictwo Helion

Nurkowanie, Grzegorz Zieleniec, Jerzy Macke, Krzysztof Kuszewski, Wydawnictwo Alma-Press

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami