Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

45.00zł
33.75zł
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują 69.90zł
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

Autor: Rohit Bhargava

ISBN: 978-83-7526-751-8

Ilość stron: 332

Data wydania: 09/2010

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii.

Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:
• jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
• jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
• jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
• jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i wykorzystać ich dla własnej korzyści,
• jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. Nie czekaj, aż pojawi się na Twoim rynku ktoś bardziej wyrazisty! Zacznij działać!

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują”, kupili także:

Świat według prezesów Jak korporacje kontrolują nasze życie?, Peter Bloom , Carl Rhodes, Wydawnictwo Naukowe PWN

Czy piloci ulegają złudzeniom percepcyjnym?, Hanna Bednarek, Wydawnictwo GWP

Nieświadomy mózg Twoje prawdziwe ja kryje się głębiej, niż myślisz, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Prószyński

Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków, Dan Roam, Wydawnictwo Onepress

Wytrzymałość materiałów Tom 1 + Tom 2 KOMPLET, Zdzisław Dyląg, Antoni Jakubowicz, Zbigniew Orłoś, Wydawnictwo WNT

Więcej niż bodybuilding 2 Najważniejsze pytania o ćwiczenia na grupy mięśni, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo JK

Teoria obwodów elektrycznych Wydanie 10, Stanisław Bolkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zrównoważone systemy odwodnienia miast, Daniel Słyś, Wydawnictwo DWE

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!, Allan Dib, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami