Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

92.40zł
77.62zł
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują 69.90zł
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

Autor: Rohit Bhargava

ISBN: 978-83-7526-751-8

Ilość stron: 332

Data wydania: 09/2010

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii.

Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:
• jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
• jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
• jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
• jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i wykorzystać ich dla własnej korzyści,
• jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. Nie czekaj, aż pojawi się na Twoim rynku ktoś bardziej wyrazisty! Zacznij działać!

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują”, kupili także:

Ekonomia matematyczna Materiały do ćwiczeń, Marcin Wata, Witold Orzeszko, Joanna Górka, Wydawnictwo C.H. BECK

HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion

Układy cyfrowe WSiP, Wojciech Głocki, Wydawnictwo WSiP

Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku, Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia, Hale Dwoskin, Jack Canfield, Wydawnictwo Sensus

Inwestycyjne przebudzenie Poznaj prawdę o świecie finansów, zobacz kłamstwa, uniknij oszustw i zacznij zarabiać jak rent, Paweł Nazaruk, Wydawnictwo Onepress

Palność polimerów i materiałów polimerowych, Janowska Grażyna, Przygocki Władysław, Włochowicz Andrzej, Wydawnictwo WNT

Chemia fizyczna Tom 2 Fizykochemia molekularna Wydanie 5, Krzysztof Pigoń, Zdzisław Ruziewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu</b>, <font color="navy">Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu, Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami