Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik medyczny z wymową Słownik podręczny

Polsko-angielski słownik medyczny z wymową Słownik podręczny

39.00zł
31.59zł
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują 69.90zł
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

Autor: Rohit Bhargava

ISBN: 978-83-7526-751-8

Ilość stron: 332

Data wydania: 09/2010

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii.

Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:
• jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
• jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
• jak stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
• jak opanować wpływ "przypadkowych rzeczników" i wykorzystać ich dla własnej korzyści,
• jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. Nie czekaj, aż pojawi się na Twoim rynku ktoś bardziej wyrazisty! Zacznij działać!

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują”, kupili także:

Dynamika robotów, Edward Jezierski, Wydawnictwo WNT

HTML5 i CSS3 Zaawansowane wzorce projektowe, Michael Bowers, Dionysios Synodinos, Victor Sumner, Wydawnictwo Helion

Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu, Jan B. Gajda, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy</b>, <font color="navy">Zbigniew Ryżak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy, Zbigniew Ryżak, Wydawnictwo Onepress

Fizjologia sportu Krótkie wykłady, K. Birch, D. MacLaren, K. George, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy projektowania układów logicznych i komputerów, M. Morrris Mano, Charles R. Kime, Wydawnictwo WNT
<b>React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydan</b>, <font color="navy">Carlos Santana Roldán</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydan, Carlos Santana Roldán, Wydawnictwo Helion

Blockchain Fundament nowej gospodarki, Melanie Swan, Wydawnictwo Helion

Programowanie obiektowe w języku Java Podręcznik elektroniczny na CD, Krzystof Barteczko, Wydawnictwo PJWSTK

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami