Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 2 Wydanie 2

Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 2 Wydanie 2

99.00zł
72.27zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł 50.37zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginalny Scratch Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games
Autor: Al Sweigart
ISBN: 978-83-01-19646-2
Ilość stron: 262
Data wydania: 10/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 50.37zł


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
• Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
• Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
• Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
• Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
• Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
• Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł książki: "Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 50.37zł
Klienci, którzy kupili „Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier”, kupili także:
<b>Kłamstwa Wydanie III</b>, <font color="navy">Jonathan Kellerman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Kłamstwa Wydanie III, Jonathan Kellerman, Wydawnictwo Amber
<b>Pozytywne nastawienie Klucz do sukcesu i szczęścia Jak nauczyć się dostrzegać pozytywne strony życia</b>, <font color="navy">Zbyszek Brześkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Pozytywne nastawienie Klucz do sukcesu i szczęścia Jak nauczyć się dostrzegać pozytywne strony życia, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Operacja Przystań Charona Wydanie II</b>, <font color="navy">Jack DuBrul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Operacja Przystań Charona Wydanie II, Jack DuBrul, Wydawnictwo Amber
<b>Odliczając do dnia zero. Stuxnet, czyli prawdziwa historia cyfrowej broni</b>, <font color="navy">Kim Zetter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Odliczając do dnia zero. Stuxnet, czyli prawdziwa historia cyfrowej broni, Kim Zetter, Wydawnictwo HELION
<b>Połamać kości Wydanie II</b>, <font color="navy">Stuart MacBride</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Połamać kości Wydanie II, Stuart MacBride, Wydawnictwo Amber
<b>Myśl pozytywnie Wydanie II</b>, <font color="navy">Zbyszek Brześkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Myśl pozytywnie Wydanie II, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Liczby natury. Nierealna rzeczywistość matematycznej wyobraźni

Liczby natury. Nierealna rzeczywistość matematycznej wyobraźni

39.90zł
29.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

środa, 22 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami