Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Podstawy rachunkowości Sprawozdanie finansowe, zasady, etyka

Podstawy rachunkowości Sprawozdanie finansowe, zasady, etyka

59.00zł
50.15zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł 51.06zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginalny Scratch Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games
Autor: Al Sweigart
ISBN: 978-83-01-19646-2
Ilość stron: 262
Data wydania: 10/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.06zł


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
• Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
• Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
• Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
• Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
• Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
• Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł książki: "Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.06zł
Klienci, którzy kupili „Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier”, kupili także:
<b>Myśl pozytywnie Wydanie II</b>, <font color="navy">Zbyszek Brześkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Myśl pozytywnie Wydanie II, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Kłamstwa Wydanie III</b>, <font color="navy">Jonathan Kellerman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Kłamstwa Wydanie III, Jonathan Kellerman, Wydawnictwo Amber
<b>Pozytywne nastawienie Klucz do sukcesu i szczęścia Jak nauczyć się dostrzegać pozytywne strony życia</b>, <font color="navy">Zbyszek Brześkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Pozytywne nastawienie Klucz do sukcesu i szczęścia Jak nauczyć się dostrzegać pozytywne strony życia, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Operacja Przystań Charona Wydanie II</b>, <font color="navy">Jack DuBrul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Operacja Przystań Charona Wydanie II, Jack DuBrul, Wydawnictwo Amber
<b>Odliczając do dnia zero. Stuxnet, czyli prawdziwa historia cyfrowej broni</b>, <font color="navy">Kim Zetter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Odliczając do dnia zero. Stuxnet, czyli prawdziwa historia cyfrowej broni, Kim Zetter, Wydawnictwo HELION
<b>Połamać kości Wydanie II</b>, <font color="navy">Stuart MacBride</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Połamać kości Wydanie II, Stuart MacBride, Wydawnictwo Amber
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Pamięci masowe w systemach mikroprocesorowych Poradnik konstruktora

Pamięci masowe w systemach mikroprocesorowych Poradnik konstruktora

61.00zł
48.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

środa, 21 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami