Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Analiza danych w naukach ścisłych i technice

Analiza danych w naukach ścisłych i technice

59.00zł
44.25zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł 51.75zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginalny Scratch Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games
Autor: Al Sweigart
ISBN: 978-83-01-19646-2
Ilość stron: 262
Data wydania: 10/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
• Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
• Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
• Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
• Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
• Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
• Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł książki: "Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier”, kupili także:
<b>Wykaż, że - Zbiór zadań z geometrii</b>, <font color="navy">Stefan Mizia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Wykaż, że - Zbiór zadań z geometrii, Stefan Mizia, Wydawnictwo DWE
<b>Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw</b>, <font color="navy">Jakub Porzycki, Urszula Łukasik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw, Jakub Porzycki, Urszula Łukasik, Wydawnictwo HELION
<b>Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów</b>, <font color="navy">Eun Jung (EJ) Park</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów, Eun Jung (EJ) Park, Wydawnictwo APN Promise
<b>Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem</b>, <font color="navy">The LEAD Project</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem, The LEAD Project, Wydawnictwo HELION
<b>Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji</b>, <font color="navy">James J. Trobaugh, Mannie Lowe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji, James J. Trobaugh, Mannie Lowe, Wydawnictwo APN Promise
<b>Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego

Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami