Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

69.90zł
59.42zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginalny Scratch Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games
Autor: Al Sweigart
ISBN: 978-83-01-19646-2
Ilość stron: 262
Data wydania: 10/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
• Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
• Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
• Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
• Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
• Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
• Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier”, kupili także:
<b>Wykaż, że - Zbiór zadań z geometrii</b>, <font color="navy">Stefan Mizia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Wykaż, że - Zbiór zadań z geometrii, Stefan Mizia, Wydawnictwo DWE
<b>Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem</b>, <font color="navy">The LEAD Project</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem, The LEAD Project, Wydawnictwo HELION
<b>Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji</b>, <font color="navy">James J. Trobaugh, Mannie Lowe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji, James J. Trobaugh, Mannie Lowe, Wydawnictwo APN Promise
<b>Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo HELION
<b>Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego</b>, <font color="navy">David Pagano , David Pickett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego, David Pagano , David Pickett, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów</b>, <font color="navy">Laurens Valk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów, Laurens Valk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

29.90zł
22.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

środa, 19 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami