Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano 24.90zł 18.68zł
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Tytuł: Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
Tytuł oryginalny Coderdojo Nano: Create with Code #2: Build Your Own Game
Autor: Jurie Horneman, CoderDojo
ISBN: 978-83-283-4132-6
Ilość stron: 96
Data wydania: 09/2019
Oprawa: Miękka
Format: 200x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 24.90zł 18.68zł


W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach.

Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści!

W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja.

Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!

W tej książce:
• podstawowe zasady pracy podczas programowania
• funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
• gruntowne podstawy JavaScriptu
• przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
• debugowanie kodu
• pomysły na ulepszanie gry

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 18,68zł

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
Tytuł książki: "Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano"
Autor: Jurie Horneman, CoderDojo
Wydawnictwo: Helion
Cena: 24.90zł 18.68zł
Klienci, którzy kupili „Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano”, kupili także:

Matchmaking Kto co dostaje i dlaczego Ekonomia kojarzenia stron transakcji i projektowania rynku, Alvin E. Roth, Wydawnictwo MT Biznes
<b>SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących</b>, <font color="navy">Renée M. P. Teate</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących, Renée M. P. Teate, Wydawnictwo Helion

Praktyczne aspekty stosowania ADR w przewozie towarów niebezpiecznych, Michał Kokocińsk, Wydawnictwo SPH Credo

Grafika Techniki i materiały Przewodnik, Beth Grabowski, Bill Fick, Wydawnictwo Universitas
<b>Jak zaprogramować robota. Zastosowanie Raspberry Pi i Pythona w tworzeniu autonomicznych robotów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Danny Staple</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zaprogramować robota. Zastosowanie Raspberry Pi i Pythona w tworzeniu autonomicznych robotów. Wydanie II, Danny Staple, Wydawnictwo Helion

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, John Lovett, Wydawnictwo Helion

Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie, Bartłomiej Błaszczyszyn , Tomasz Rolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe spojrzenie na starą planetę Zmienne oblicze Ziemi, Tjeerd H. van Andel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2, Jerzy Krajewski, Wydawnictwo WKiŁ

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami