Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku

Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku

102.90zł
82.32zł
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa 34.90zł 24.78zł
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa

Tytuł: Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa
Tytuł oryginalny Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional (twarda oprawa)
Autor: Eric Worre
ISBN: 978-83-283-2623-
Ilość stron: 120
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł


Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej.

A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową.

Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj.

Zysk czystszy już nie będzie.

Spis treści:

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)
Pozerzy (29)
Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)
Zasada pierwsza (50)
Zasada druga (50)
Zasada trzecia (51)
Zasada czwarta (51)
Krok pierwszy: śpiesz się (52)
Krok drugi: powiedz komplement (53)
Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)
Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
Pytania i wątpliwości (76)
Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)

8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)
Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
Rozmowa o planie działania - część druga (90)
Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
Rozmowa o planie działania - część piąta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)
Formuła 1/3/5/7 (102)
Jak się uczyć (103)
Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
Nauka (104)
Filmy (105)
Materiały online (105)
Spotkania (105)
Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
Działaj (106)
Nauczanie (108)
Znajomości (109)

12. To się opłaca (111)
Kariera, którą sobie stworzysz (111)
Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
Ludzie, na których wpłyniesz (113)
Ludzie, których poznasz (113)
Miejsca, które zwiedzisz (114)
Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
Człowiek, którym się staniesz (117)

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa
Tytuł książki: "Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa"
Autor: Eric Worre
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa”, kupili także:
<b>Nauka robotyki z językiem Python</b>, <font color="navy">Lentin Joseph</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nauka robotyki z językiem Python, Lentin Joseph, Wydawnictwo HELION
<b>Bieganie długodystansowe Wydanie 3</b>, <font color="navy">Christof Baur, Bernd Thurner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Bieganie długodystansowe Wydanie 3, Christof Baur, Bernd Thurner, Wydawnictwo RM
<b>Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników</b>, <font color="navy">Małgorzata Bartosik-Purgat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wydawnictwo Difin
<b>Laboratorium w szufladzie Fizyka</b>, <font color="navy">Bogdan Janus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Laboratorium w szufladzie Fizyka, Bogdan Janus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>90-dniowy program dla mężczyzn Siła bez siłki</b>, <font color="navy">Mark Lauren, Julian Galinski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
90-dniowy program dla mężczyzn Siła bez siłki, Mark Lauren, Julian Galinski, Wydawnictwo AHA
<b>Access 2016 PL Kurs</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2016 PL Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski

Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski

63.00zł
50.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION

piątek, 24 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami