Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa 34.90zł
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa

Tytuł: Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa
Tytuł oryginalny Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional (twarda oprawa)
Autor: Eric Worre
ISBN: 978-83-283-2623-
Ilość stron: 120
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł


Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej.

A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową.

Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj.

Zysk czystszy już nie będzie.

Spis treści:

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)
Pozerzy (29)
Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)
Zasada pierwsza (50)
Zasada druga (50)
Zasada trzecia (51)
Zasada czwarta (51)
Krok pierwszy: śpiesz się (52)
Krok drugi: powiedz komplement (53)
Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)
Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
Pytania i wątpliwości (76)
Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)

8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)
Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
Rozmowa o planie działania - część druga (90)
Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
Rozmowa o planie działania - część piąta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)
Formuła 1/3/5/7 (102)
Jak się uczyć (103)
Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
Nauka (104)
Filmy (105)
Materiały online (105)
Spotkania (105)
Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
Działaj (106)
Nauczanie (108)
Znajomości (109)

12. To się opłaca (111)
Kariera, którą sobie stworzysz (111)
Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
Ludzie, na których wpłyniesz (113)
Ludzie, których poznasz (113)
Miejsca, które zwiedzisz (114)
Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
Człowiek, którym się staniesz (117)

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Twarda oprawa”, kupili także:

Trader VIC II Zasady profesjonalnej spekulacji, Victor Sperandeo, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Inżynieria kosztów, Zbigniew Leszczyński, Tomasz Jasiński, Wydawnictwo ODDK

Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info, Piotr Siewniak, Wydawnictwo Helion

Chiny. Smocze imperium. Wydanie 1, Krzysztof Dopierała, Wydawnictwo Bezdroża

Python 3. Kolejne lekcje dla nowych programistów, Zed A. Shaw, Wydawnictwo Helion

Wychodząc od NIE Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty, Jim Camp, Wydawnictwo Onepress

Fizyka z komputerem dla gimnazjum, Barbara Zegrodnik, Łukasz Zegrodnik, Wydawnictwo Helion

Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi, Bożena Biernot, Dorota Augustyniak-Madejska, Wydawnictwo Sensus

Rysowanie postaci. Od teorii do praktyki, Andrew Loomis, Wydawnictwo Zysk i S-ka

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami