Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

48.30zł
43.47zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów 49.00zł 35.77zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Tytuł: Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Tytuł oryginalny UX Research: Practical Techniques for Designing Better Products
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
ISBN: 978-83-283-4069-5
Ilość stron: 216
Data wydania: 03/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł


UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań.

Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce znajdziesz między innymi:
• Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
• Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
• Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
• Metody współpracy z uczestnikami badań
• Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków

UX: użytkownik pokocha to „coś”!

Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Tytuł książki: "Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów"
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów”, kupili także:
<b>Windows 10 Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych</b>, <font color="navy">Dawid Borycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Windows 10 Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych, Dawid Borycki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Kevin Hogan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress
<b>Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym</b>, <font color="navy">Andrew McAfee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym, Andrew McAfee, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sztuka budowania</b>, <font color="navy">Jan Knothe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Karakter</font>
Sztuka budowania, Jan Knothe, Wydawnictwo Karakter
<b>Delphi 7 Kompendium programisty</b>, <font color="navy">Adam Boduch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Delphi 7 Kompendium programisty, Adam Boduch, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 2</b>, <font color="navy">Krzysztof Wojtuszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 2, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym</b>, <font color="navy">Andrzej Wełyczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym, Andrzej Wełyczko, Wydawnictwo HELION
<b>Psychologia ekonomiczna</b>, <font color="navy">Zaleśkiewicz Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychologia ekonomiczna, Zaleśkiewicz Tomasz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Największe wynalazki ewolucji</b>, <font color="navy">Nick Lane</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Największe wynalazki ewolucji, Nick Lane, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Dlaczego gwiazdy migocą?  I inne ważne pytania

Dlaczego gwiazdy migocą? I inne ważne pytania

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 3 rozdziały 1-6 i 7-11 Wydanie IV Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami