Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2

48.30zł
36.23zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów 49.00zł 35.77zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Tytuł: Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Tytuł oryginalny UX Research: Practical Techniques for Designing Better Products
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
ISBN: 978-83-283-4069-5
Ilość stron: 216
Data wydania: 03/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł


UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań.

Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce znajdziesz między innymi:
• Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
• Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
• Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
• Metody współpracy z uczestnikami badań
• Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków

UX: użytkownik pokocha to „coś”!

Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Tytuł książki: "Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów"
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów”, kupili także:
<b>Elektroniczne świadczenie w obrocie profesjonalnym</b>, <font color="navy">Gabriela Bar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Gaskor</font>
Elektroniczne świadczenie w obrocie profesjonalnym, Gabriela Bar, Wydawnictwo Gaskor
<b>Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach</b>, <font color="navy">Marcin Chruściel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach, Marcin Chruściel, Wydawnictwo BTC
<b>Firma z głową Jak rozkręcić biznes gdy nie masz gotówki</b>, <font color="navy">Terry Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Firma z głową Jak rozkręcić biznes gdy nie masz gotówki, Terry Allen, Wydawnictwo Onepress
<b>Komputerowo wspomagane wytwarzanie maszyn Podstawy i zastosowanie</b>, <font color="navy">Włodzimierz Przybylski, Mariusz Deja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Komputerowo wspomagane wytwarzanie maszyn Podstawy i zastosowanie, Włodzimierz Przybylski, Mariusz Deja, Wydawnictwo WNT
<b>Wstęp do chemii supramolekularnej</b>, <font color="navy">Helena Dodziuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Wstęp do chemii supramolekularnej, Helena Dodziuk, Wydawnictwo WUW
<b>Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografia portretowa i reportażowa Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Erin Manning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia portretowa i reportażowa Warsztaty fotograficzne, Erin Manning, Wydawnictwo HELION
<b>Kamasutra i siedem duchowych praw miłości według Deepaka Chopry</b>, <font color="navy">Deepak Chopra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kamasutra i siedem duchowych praw miłości według Deepaka Chopry, Deepak Chopra, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy ekonomii Wydanie 3 PWE</b>, <font color="navy">Bogusław Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Podstawy ekonomii Wydanie 3 PWE, Bogusław Czarny, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji

Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji

39.90zł
29.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

wtorek, 20 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami