Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach

Programowalne moduły Ethernetowe w przykładach

43.00zł
34.83zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów 49.00zł 34.79zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Tytuł: Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Tytuł oryginalny UX Research: Practical Techniques for Designing Better Products
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
ISBN: 978-83-283-4069-5
Ilość stron: 216
Data wydania: 03/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 34.79zł


UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań.

Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce znajdziesz między innymi:
• Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
• Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
• Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
• Metody współpracy z uczestnikami badań
• Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków

UX: użytkownik pokocha to „coś”!

Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Tytuł książki: "Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów"
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów”, kupili także:
<b>Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę</b>, <font color="navy">David J. Lieberman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę, David J. Lieberman, Wydawnictwo Rebis
<b>Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu</b>, <font color="navy">Wojciech Czakon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu, Wojciech Czakon, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów</b>, <font color="navy">Danuta Młodzikowska, Pal Carlsson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BL INFO</font>
Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów, Danuta Młodzikowska, Pal Carlsson, Wydawnictwo BL INFO
<b>Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów</b>, <font color="navy">V. Anton Spraul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów, V. Anton Spraul, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne MS Windows Server 2008</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne MS Windows Server 2008, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie</b>, <font color="navy">Allen B. Downey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie, Allen B. Downey, Wydawnictwo HELION
<b>Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Audiobook CD</b>, <font color="navy">Marek Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Audiobook CD, Marek Jankowski, Wydawnictwo Onepress
<b>ASP.NET 3.5 Programowanie</b>, <font color="navy">Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 3.5 Programowanie, Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz, Wydawnictwo HELION
<b>SQL Server 2005 Zaawansowane rozwiązania biznesowe</b>, <font color="navy">Igor Kruk, Artur Mościcki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Server 2005 Zaawansowane rozwiązania biznesowe, Igor Kruk, Artur Mościcki, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT

czwartek, 20 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami