Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zbiór zadań z funkcji analitycznych

Zbiór zadań z funkcji analitycznych

39.00zł
Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe 36.00zł 30.96zł
Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

Autor: Dietmar Pfaff

ISBN: 978-83-616-5588-6

Ilość stron: 184

Data wydania: 03/2010

Każde przedsiębiorstwo działa na rynku, dlatego musi sprostać jego wymogom i dynamice rozwoju. Oznacza to, że powinno brać pod uwagę zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, śledzić poczynania konkurencji, reagować na postęp technologiczny i wszelkie innowacje, a także stosować jak najbardziej kompleksowe rozwiązania.

Walka o pozycję na nasyconym rynku, organizowanie kampanii promocyjnych, wprowadzanie nowych cen i produktów, doskonalenie usług, szybkie reagowanie na pojawiające się szanse – to wszystko wymaga obszernej wiedzy, którą można zdobyć właśnie dzięki badaniom rynku.

Badania rynku opłacają się każdemu, a zwłaszcza średnim firmom. Nawet jeśli są krótkie, ale prowadzone regularnie i konsekwentnie, mogą znacznie poprawić sytuację przedsiębiorstwa.

Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.

Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
• rozpoznanie właściwego problemu badawczego
• sporządzenie planu badań
• gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
• kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
• sporządzenie raportu i prezentacja wyników
• ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
• wzdrożenie podjętej decyzji


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,96zł

Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Tytuł książki: "Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe"
Autor: Dietmar Pfaff
Wydawnictwo: BC Edukacja
Cena: 36.00zł 30.96zł
Klienci, którzy kupili „Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe”, kupili także:

Podstawy kryptografii Wydanie III, Marcin Karbowski, Wydawnictwo Helion

Spiekane metale i kompozyty z osnową metaliczną, Jerzy Nowacki, Wydawnictwo WNT
<b>Automatyzacja przepływów pracy z Microsoft Power Automate. Transformacja cyfrowa procesów biznesowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Aaron Guilmette</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Automatyzacja przepływów pracy z Microsoft Power Automate. Transformacja cyfrowa procesów biznesowych. Wydanie II, Aaron Guilmette, Wydawnictwo Helion

Logika praktyczna Wydanie 26, Zygmunt Ziembiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość finansowa Wprowadzenie Teoria, przykłady, zadania, Ewa Wanda Maruszewska , Marzena Strojek-Filus, Wydawnictwo Poltext

Encyklopedia nowoczesnych wnętrz, Danuta Rybak, Wydawnictwo Arkady

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych. Receptury, Prashant Verma, Akshay Dixit, Wydawnictwo Helion

Chemia fizyczna Tom 2 Fizykochemia molekularna Wydanie 5, Krzysztof Pigoń, Zdzisław Ruziewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perl mistrzostwo w programowaniu, Brian d'Foy, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami