Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik biznesu

Polsko-angielski słownik biznesu

39.00zł
31.59zł
Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe 36.00zł 30.96zł
Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

Autor: Dietmar Pfaff

ISBN: 978-83-616-5588-6

Ilość stron: 184

Data wydania: 03/2010

Każde przedsiębiorstwo działa na rynku, dlatego musi sprostać jego wymogom i dynamice rozwoju. Oznacza to, że powinno brać pod uwagę zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, śledzić poczynania konkurencji, reagować na postęp technologiczny i wszelkie innowacje, a także stosować jak najbardziej kompleksowe rozwiązania.

Walka o pozycję na nasyconym rynku, organizowanie kampanii promocyjnych, wprowadzanie nowych cen i produktów, doskonalenie usług, szybkie reagowanie na pojawiające się szanse – to wszystko wymaga obszernej wiedzy, którą można zdobyć właśnie dzięki badaniom rynku.

Badania rynku opłacają się każdemu, a zwłaszcza średnim firmom. Nawet jeśli są krótkie, ale prowadzone regularnie i konsekwentnie, mogą znacznie poprawić sytuację przedsiębiorstwa.

Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.

Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
• rozpoznanie właściwego problemu badawczego
• sporządzenie planu badań
• gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
• kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
• sporządzenie raportu i prezentacja wyników
• ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
• wzdrożenie podjętej decyzji


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,96zł

Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Tytuł książki: "Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe"
Autor: Dietmar Pfaff
Wydawnictwo: BC Edukacja
Cena: 36.00zł 30.96zł
Klienci, którzy kupili „Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe”, kupili także:

Wytrzymałość materiałów, Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!, Ken Schwaber, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Helion

Jeździć szybko, Piotr R. Frankowski, Wydawnictwo GALAKTYKA

PHP i jQuery Receptury, Vijay Joshi, Wydawnictwo Helion

Język C++ gotowe rozwiązania dla programistów, Matthew Wilson, Wydawnictwo Helion
<b>Świat sieci złożonych Od fizyki do Internetu Wydanie II</b>, <font color="navy">Agata Fronczak , Piotr Fronczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Świat sieci złożonych Od fizyki do Internetu Wydanie II, Agata Fronczak , Piotr Fronczak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia Piękna Tom 2 Źródła substancji bioaktywnych Wydaanie II</b>, <font color="navy">Marcin Molski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia Piękna Tom 2 Źródła substancji bioaktywnych Wydaanie II, Marcin Molski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ćwiczenia laboratoryjne z analizy żywności, Szłyk Edward, Cichosz Marcin, Filipiak-Szok Anna, Jastrzębska Aneta, K, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów, Danuta Młodzikowska, Pal Carlsson, Wydawnictwo BL INFO

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami