Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników 57.00zł 42.75zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników

Autor: Paul Hauge

ISBN: 83-246-0082-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 04/2006

Zawiera CD

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.

Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków.

Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.

Przeczytaj książkę "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników" i dowiedz się, jak:

  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników
Tytuł książki: "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników"
Autor: Paul Hauge
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników”, kupili także:

Pracując nad kadrem w cyfrowej ciemni, David DuChemin, Wydawnictwo GALAKTYKA

Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI, Paul Deitel, Harvey Deitel, Wydawnictwo Helion
<b>SIBO. Jak przywrócić równowagę pracy jelit</b>, <font color="navy">Justyna Jessa, Agnieszka Wilczewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SIBO. Jak przywrócić równowagę pracy jelit, Justyna Jessa, Agnieszka Wilczewska, Wydawnictwo Sensus
<b>Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne</b>, <font color="navy">Marty Cagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne, Marty Cagan, Wydawnictwo Helion

Jak zostać fotomodelką, Margareta Hagglund, Wydawnictwo REA

Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym, Wincenty Lotko, Krzysztof Górski, Rafał Longwic, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Przewodnik po MongoDB. Wydajna i skalowalna baza danych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Shannon Bradshaw, Eoin Brazil, Kristina Chodorow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Przewodnik po MongoDB. Wydajna i skalowalna baza danych. Wydanie III, Shannon Bradshaw, Eoin Brazil, Kristina Chodorow, Wydawnictwo Helion

Myślenie. Przewodnik użytkownika, Bartosz Brożek, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami