Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Mózg na nowo odkryty. Początki polskiej myśli naukowej o roli neuronów w życiu psychicznym

Mózg na nowo odkryty. Początki polskiej myśli naukowej o roli neuronów w życiu psychicznym

59.00zł
50.15zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników 57.00zł 40.47zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników

Autor: Paul Hauge

ISBN: 83-246-0082-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 04/2006

Zawiera CD

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.

Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków.

Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.

Przeczytaj książkę "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników" i dowiedz się, jak:

  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników
Tytuł książki: "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników"
Autor: Paul Hauge
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 40.47zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników”, kupili także:
<b>Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych</b>, <font color="navy">Krzysztof Gromysz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych, Krzysztof Gromysz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Superprognozowanie Sztuka i nauka prognozowania</b>, <font color="navy">Philip E. Tetlock , Dan Gardner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Superprognozowanie Sztuka i nauka prognozowania, Philip E. Tetlock , Dan Gardner, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach</b>, <font color="navy">Marzena Godlewska, Piotr Szczepankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach, Marzena Godlewska, Piotr Szczepankowski, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Drupal 7 w praktyce Własna strona WWW w jeden dzień</b>, <font color="navy">Krzysztof Palikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Drupal 7 w praktyce Własna strona WWW w jeden dzień, Krzysztof Palikowski, Wydawnictwo HELION
<b>Atom i cząsteczka</b>, <font color="navy">Włodzimierz Kołos, Joanna Sadlej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Atom i cząsteczka, Włodzimierz Kołos, Joanna Sadlej, Wydawnictwo WNT
<b>Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce</b>, <font color="navy">Sławomir Kacprzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce, Sławomir Kacprzak, Wydawnictwo BTC
<b>Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Johnson M. Hart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV, Johnson M. Hart, Wydawnictwo HELION
<b>Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera</b>, <font color="navy">David Airey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera, David Airey, Wydawnictwo HELION
<b>Krótkie wykłady Ekologia</b>, <font color="navy">Aulay Mackenzie, Andy S. Ball, Sonia R. Virdee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótkie wykłady Ekologia, Aulay Mackenzie, Andy S. Ball, Sonia R. Virdee, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Odnawialne źródła energii w świetle globalnego kryzysu energetycznego

Odnawialne źródła energii w świetle globalnego kryzysu energetycznego

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami