Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia organiczna Część II

Chemia organiczna Część II

99.00zł
79.20zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników 57.00zł 40.47zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników

Autor: Paul Hauge

ISBN: 83-246-0082-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 04/2006

Zawiera CD

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.

Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków.

Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.

Przeczytaj książkę "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników" i dowiedz się, jak:

  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników
Tytuł książki: "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników"
Autor: Paul Hauge
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 40.47zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników”, kupili także:
<b>Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej</b>, <font color="navy">Joseph T. Jaynes, Rip Noël</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej, Joseph T. Jaynes, Rip Noël, Wydawnictwo HELION
<b>Remont domu i mieszkania Poradnik dla każdego</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
Remont domu i mieszkania Poradnik dla każdego, Praca zbiorowa, Wydawnictwo MAK
<b>Anatomia w piłce nożnej</b>, <font color="navy">Donald T. Kirkendall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w piłce nożnej, Donald T. Kirkendall, Wydawnictwo Muza
<b>Tworzenie stron WWW we Flashu CS3 Professional projekty</b>, <font color="navy">David Morris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie stron WWW we Flashu CS3 Professional projekty, David Morris, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności</b>, <font color="navy">Samir Dani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności, Samir Dani, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia organiczna Morrison, Boyd Tom 1</b>, <font color="navy">Robert T. Morrison, Robert N. Boyd</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna Morrison, Boyd Tom 1, Robert T. Morrison, Robert N. Boyd, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Instalacje elektryczne Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Henryk Markiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Instalacje elektryczne Wydanie VIII, Henryk Markiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Teoria obwodów elektrycznych Wydanie 10</b>, <font color="navy">Stanisław Bolkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria obwodów elektrycznych Wydanie 10, Stanisław Bolkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>ABC komputera. Wydanie XI</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC komputera. Wydanie XI, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

piątek, 18 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami