Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne

Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne

126.00zł
100.80zł
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku 99.00zł
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Tytuł: Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-83-01-18771-2
Ilość stron: 605
Data wydania: 10/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 99.00zł


Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań.

Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej.

Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.

Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Tytuł książki: "Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku"
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 99.00zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku”, kupili także:

Tablice informatyczne HTML5, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion
<b>Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania</b>, <font color="navy">Chris Riccomini, Dmitriy Ryaboy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania, Chris Riccomini, Dmitriy Ryaboy, Wydawnictwo Helion

Python Programuj szybko i wydajnie Wydajne aplikacje w języku Python, Micha Gorelick, Ian Ozsvald, Wydawnictwo Helion

Tajniki języka JavaScript. Na drodze do biegłości, Kyle Simpson, Wydawnictwo Helion
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch</b>, <font color="navy">Jeremy Howard, Sylvain Gugger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch, Jeremy Howard, Sylvain Gugger, Wydawnictwo Helion

Wielki atlas kosmosu, Mark A. Garlick, Wydawnictwo Buchmann

Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza, Dominic O'Brien, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami