Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Klimatyzacja samochodowa w praktyce warsztatowej

Klimatyzacja samochodowa w praktyce warsztatowej

52.50zł
44.63zł
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku 99.00zł
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Tytuł: Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-83-01-18771-2
Ilość stron: 605
Data wydania: 10/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 99.00zł


Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań.

Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej.

Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.

Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Tytuł książki: "Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku"
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 99.00zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku”, kupili także:

Sztuczne sieci neuronowe Dynamika nieliniowa i chaos, Robert A. Kosiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Giganci Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę, Charles R. Morris, Wydawnictwo Onepress

Przykłady obliczania konstrukcji żelbetowych Zeszyt 3 Zarysowanie, Michał Knauff , Bartosz Grzeszykowski , Agnieszka Golubińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizyczno-chemiczne badanie wody i ścieków, Jan Dojlido, Witold Hermanowicz, Wydawnictwo Arkady

Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego, Gerald Appel, Marvin Appel, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Typografia od podstaw Projekty z klasą, Robin Williams, Wydawnictwo Helion

Technologia podstawowych syntez organicznych tom 1, Edward Grzywa, Jacek Molenda, Wydawnictwo WNT

Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami