Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości

Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości

27.30zł
22.11zł
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku 99.00zł
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Tytuł: Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-83-01-18771-2
Ilość stron: 605
Data wydania: 10/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 99.00zł


Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań.

Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej.

Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.

Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Tytuł książki: "Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku"
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 99.00zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku”, kupili także:

Przywództwo w świecie biznesu, Michael R. Williams, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka, Robert B. Cialdini, Wydawnictwo GWP
<b>Podstawy bezpieczeństwa informacji. Praktyczne wprowadzenie</b>, <font color="navy">Jason Andress</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Podstawy bezpieczeństwa informacji. Praktyczne wprowadzenie, Jason Andress, Wydawnictwo Helion

Gimnastyka umysłu. Rozwiń intelekt w 4 tygodnie, Aleksander Dydel, Wydawnictwo Sensus

Excel Funkcje w przykładach. Wydanie II, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress

Wzorce wyszukiwania Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek, Peter Morville, Jeffery Callender, Wydawnictwo Helion

Podręcznik biegacza, Bob Glover, Jack Shepherd, Florence Glover Shelly-Lynn, Wydawnictwo Buk Rower

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów Wydanie II, Romuald Gabrysz, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami