Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II

Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II

187.95zł
137.20zł
Badania marketingowe w małej firmie 34.90zł 24.78zł
Badania marketingowe w małej firmie

Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman

ISBN: 83-7361-896-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 06/2005

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem - od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

  • Cele badania rynku
  • Źródła informacji
  • Ustalanie kierunku badań
  • Korzystanie z różnych źródeł danych
  • Internetowe badanie rynku
  • Wybór przedmiotu badań
  • Konstruowanie ankiety
  • Analiza i interpretacja wyników
  • Metody planowania badań marketingowych

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku - dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.

Badania marketingowe w małej firmie
Tytuł książki: "Badania marketingowe w małej firmie"
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe w małej firmie”, kupili także:
<b>Formalny opis języka polskiego Teoria i implementacja</b>, <font color="navy">Adam Przepiórkowski, Anna Kupść, Małgorzata Marciniak, Agnieszka Mykow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Formalny opis języka polskiego Teoria i implementacja, Adam Przepiórkowski, Anna Kupść, Małgorzata Marciniak, Agnieszka Mykow, Wydawnictwo EXIT
<b>Biotechnologia roślin</b>, <font color="navy">Stefan Malepszy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biotechnologia roślin, Stefan Malepszy, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Analiza numeryczna</b>, <font color="navy">David Kincaid, Ward Cheney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Analiza numeryczna, David Kincaid, Ward Cheney, Wydawnictwo WNT
<b>Typografia typowej książki</b>, <font color="navy">Robert Chwałowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Typografia typowej książki, Robert Chwałowski, Wydawnictwo HELION
<b>Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści</b>, <font color="navy">Magdalena Ligus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści, Magdalena Ligus, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Visual Basic .NET Alchemia programowania</b>, <font color="navy">Jack Purdum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic .NET Alchemia programowania, Jack Purdum, Wydawnictwo HELION
<b>Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza</b>, <font color="navy">Dominic O'Brien</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza, Dominic O'Brien, Wydawnictwo Sensus
<b>Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową</b>, <font color="navy">Avinash Kaushik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową, Avinash Kaushik, Wydawnictwo HELION
<b>Tajniki języka JavaScript. Wskaźnik this i prototypy obiektów</b>, <font color="navy">Kyle Simpson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajniki języka JavaScript. Wskaźnik this i prototypy obiektów, Kyle Simpson, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami