Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

58.80zł
44.10zł
Badania marketingowe w małej firmie 34.90zł 24.78zł
Badania marketingowe w małej firmie

Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman

ISBN: 83-7361-896-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 06/2005

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem - od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

  • Cele badania rynku
  • Źródła informacji
  • Ustalanie kierunku badań
  • Korzystanie z różnych źródeł danych
  • Internetowe badanie rynku
  • Wybór przedmiotu badań
  • Konstruowanie ankiety
  • Analiza i interpretacja wyników
  • Metody planowania badań marketingowych

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku - dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.

Badania marketingowe w małej firmie
Tytuł książki: "Badania marketingowe w małej firmie"
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe w małej firmie”, kupili także:
<b>Ilustrowany leksykon opancerzonych pojazdów bojowych świata</b>, <font color="navy">Jack Livesey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Ilustrowany leksykon opancerzonych pojazdów bojowych świata, Jack Livesey, Wydawnictwo Bellona
<b>Jak nie bać się Internetu</b>, <font color="navy">Dorota Szumilas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Jak nie bać się Internetu, Dorota Szumilas, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Neuropsychologia kliniczna Tom 1 Urazy mózgu Procesy poznawcze i emocjonalne</b>, <font color="navy">Maria Pąchalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuropsychologia kliniczna Tom 1 Urazy mózgu Procesy poznawcze i emocjonalne, Maria Pąchalska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Historia filozofii PWN Tom 1-3</b>, <font color="navy">Władysław Tatarkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia filozofii PWN Tom 1-3, Władysław Tatarkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4</b>, <font color="navy">Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Scholar</font>
Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4, Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński, Wydawnictwo Scholar
<b>Myśleć jak Edison</b>, <font color="navy">Michael J. Gelb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Myśleć jak Edison, Michael J. Gelb, Wydawnictwo Rebis
<b>Jak zrobić wszystko korzystając z aparatu cyfrowego</b>, <font color="navy">Dave Johnson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EDITION2000</font>
Jak zrobić wszystko korzystając z aparatu cyfrowego, Dave Johnson, Wydawnictwo EDITION2000
<b>Siła uwodzenia Gesty które wabią</b>, <font color="navy">Joseph Messinger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Siła uwodzenia Gesty które wabią, Joseph Messinger, Wydawnictwo Sensus
<b>Eksploatacja instalacji elektrycznych Kwalifikacja E.24.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik elektryk</b>, <font color="navy">Michał Tokarz, Łukasz Lip</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Eksploatacja instalacji elektrycznych Kwalifikacja E.24.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik elektryk, Michał Tokarz, Łukasz Lip, Wydawnictwo WSiP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami