Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Lex cryptographia Znaczenie prawne umów i jednostek rozliczeniowych opartych na technologii Blockchain

Lex cryptographia Znaczenie prawne umów i jednostek rozliczeniowych opartych na technologii Blockchain

59.00zł
Badania marketingowe w małej firmie 34.90zł 26.18zł
Badania marketingowe w małej firmie

Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman

ISBN: 83-7361-896-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 06/2005

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem - od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

  • Cele badania rynku
  • Źródła informacji
  • Ustalanie kierunku badań
  • Korzystanie z różnych źródeł danych
  • Internetowe badanie rynku
  • Wybór przedmiotu badań
  • Konstruowanie ankiety
  • Analiza i interpretacja wyników
  • Metody planowania badań marketingowych

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku - dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Badania marketingowe w małej firmie
Tytuł książki: "Badania marketingowe w małej firmie"
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe w małej firmie”, kupili także:

Orzeł czy reszka?, Hugo Steinhaus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie zielonych przestrzeni publicznych</b>, <font color="navy">Monika Trojanowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie zielonych przestrzeni publicznych, Monika Trojanowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes

Marketing wirusowy w internecie, Anna Musz, Wydawnictwo Helion

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo Helion
<b>Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych</b>, <font color="navy">Corey J. Ball</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych, Corey J. Ball, Wydawnictwo Helion

HTML5 Canvas Receptury, Eric Rowell, Wydawnictwo Helion

CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym, Andrzej Wełyczko, Wydawnictwo Helion

Zakupy w przedsiębiorstwie Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami, Wojciech Budzyński, Wydawnictwo Poltext

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami