Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Edycja genów Władza nad ewolucją

Edycja genów Władza nad ewolucją

45.00zł
36.45zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience 89.00zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience

Tytuł: Badania jako podstawa projektowania User Experience
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
ISBN: 978-83-01-18315-8
Ilość stron: 500
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł


Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań.

Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami.

Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
• pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
• plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
• dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
• ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
• przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Badania jako podstawa projektowania User Experience
Tytuł książki: "Badania jako podstawa projektowania User Experience"
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł
Klienci, którzy kupili „Badania jako podstawa projektowania User Experience”, kupili także:
<b>Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III</b>, <font color="navy">Ben Frain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III, Ben Frain, Wydawnictwo Helion

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress

Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi, Rick Sammon, Wydawnictwo Helion

Psychologia sukcesu Sekrety duchowego bogactwa, J. Martin Kohe, Judith Williamson, Wydawnictwo Onepress
<b>Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy</b>, <font color="navy">Tomasz Sędzimir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy, Tomasz Sędzimir, Wydawnictwo Onepress

Strategia zarządzania jakością, Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora, Wydawnictwo Difin

Sekret szczęścia 7 fundamentów życiowej radości, Marci Shimoff, Carol Kline, Wydawnictwo Onepress

Syndrom miłego człowieka Jak osiągnąć sukces pozostając sobą, Russ C. Edelman, Timothy R. Hiltabiddle, Charles C. Manz, Wydawnictwo Onepress
<b>Programuj tak, aby nie naprawiać. Planowanie projektów i systemów</b>, <font color="navy">Juval Löwy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programuj tak, aby nie naprawiać. Planowanie projektów i systemów, Juval Löwy, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami