Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience 89.00zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience

Tytuł: Badania jako podstawa projektowania User Experience
Autor: Iga Mościchowska , Barbara Roguś-Turek
ISBN: 978-83-01-21324-4
Ilość stron: 494
Data wydania: 07/2020
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł


Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych.

Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań.

Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami.

Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: - pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, - plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, - przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Badania jako podstawa projektowania User Experience
Tytuł książki: "Badania jako podstawa projektowania User Experience"
Autor: Iga Mościchowska , Barbara Roguś-Turek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł
Klienci, którzy kupili „Badania jako podstawa projektowania User Experience”, kupili także:

Geografia Leksykon ucznia, Kiełbasiński Krzysztof, Wydawnictwo WNT

Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress

Zdjęcie: proces tworzenia. Opowieść o fotografii od pomysłu do obrazu, David Chemin, Wydawnictwo GALAKTYKA

Podstawy kryptografii Wydanie III, Marcin Karbowski, Wydawnictwo Helion
<b>Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta</b>, <font color="navy">Klaus Schwab, Peter Vanham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta, Klaus Schwab, Peter Vanham, Wydawnictwo Onepress

Sieci komputerowe. Najczęstsze problemy i ich rozwiązania, Russ White, Ethan Banks, Wydawnictwo Helion

Zadania z matematyki wyższej Część 1 + Część 2 Komplet, Roman Leitner, Wojciech Matuszewski, Zdzisław Rojek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Budżet zadaniowy w teorii i praktyce, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo C.H. BECK

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami