Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Avon najbardziej kobieca z firm 39.00zł 29.25zł
Avon najbardziej kobieca z firm

Autor: Laura Klepacki

ISBN: 978-83-246-0380-0

Ilość stron: 352

Data wydania: 08/2007

Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek.

Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.

AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata - z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy - AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:

  • transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
  • nowatorskie metody zarządzania,
  • zmiany i rozszerzanie oferty,
  • alternatywne formy dystrybucji,
  • inwestycje w sieć i zespół pracowników,
  • plany i metody motywacyjne,
  • działalność non profit.

Rozdziały:

Rozdział 1. Dajemy im to, czego chcą (19)

Rozdział 2. Koncentrujemy się (39)

Rozdział 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi (61)

Rozdział 4. Przekazujemy władzę konsultantkom (87)

Rozdział 5. Motywujemy konsultantki (109)

Rozdział 6. Ciągła innowacyjność (129)

Rozdział 7. Nadążamy za nowymi czasami (161)

Rozdział 8. Mówimy we wszystkich językach (183)

Rozdział 9. Korzystamy z technologii (205)

Rozdział 10. Kontakt z klientami (227)

Rozdział 11. Stawiamy na kreatywność (247)

Rozdział 12. Odnowa wizerunku może być kwestią piękna (267)

Rozdział 13. Oddajemy (285)

Epilog (309)

Chronologia najważniejszych wydarzeń w historii Avonu (319)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Avon najbardziej kobieca z firm
Tytuł książki: "Avon najbardziej kobieca z firm"
Autor: Laura Klepacki
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Avon najbardziej kobieca z firm”, kupili także:
<b>Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji</b>, <font color="navy">Dale Carnegie & Associates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji, Dale Carnegie & Associates, Wydawnictwo Sensus

Rachunkowość Podstawowe założenia i zasady Wydanie 2, Maria Gmytrasiewicz, Wydawnictwo Difin

Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty, Ryszard Żuber, Wydawnictwo Difin

Statystyczne systemy uczące się Wydanie II, Jacek Koronacki, Jan Ćwik, Wydawnictwo EXIT
<b>Dydaktyka matematyki Tom 1. Zagadnienia ogólne</b>, <font color="navy">Piotr Zarzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dydaktyka matematyki Tom 1. Zagadnienia ogólne, Piotr Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV, Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango, Wydawnictwo Helion

Analizy statystyczne z programami Statistica i Excel, Małgorzata Rabiej, Wydawnictwo Helion

Komputer z Windows Vista samouczek komputerowy za dychę, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Technologia nowoczesnych nawierzchni asfaltowych</b>, <font color="navy">Piotr Radziszewski, Michał Sarnowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technologia nowoczesnych nawierzchni asfaltowych, Piotr Radziszewski, Michał Sarnowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami