Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Avon najbardziej kobieca z firm 39.00zł 29.25zł
Avon najbardziej kobieca z firm

Autor: Laura Klepacki

ISBN: 978-83-246-0380-0

Ilość stron: 352

Data wydania: 08/2007

Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek.

Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.

AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata - z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy - AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:

  • transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
  • nowatorskie metody zarządzania,
  • zmiany i rozszerzanie oferty,
  • alternatywne formy dystrybucji,
  • inwestycje w sieć i zespół pracowników,
  • plany i metody motywacyjne,
  • działalność non profit.

Rozdziały:

Rozdział 1. Dajemy im to, czego chcą (19)

Rozdział 2. Koncentrujemy się (39)

Rozdział 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi (61)

Rozdział 4. Przekazujemy władzę konsultantkom (87)

Rozdział 5. Motywujemy konsultantki (109)

Rozdział 6. Ciągła innowacyjność (129)

Rozdział 7. Nadążamy za nowymi czasami (161)

Rozdział 8. Mówimy we wszystkich językach (183)

Rozdział 9. Korzystamy z technologii (205)

Rozdział 10. Kontakt z klientami (227)

Rozdział 11. Stawiamy na kreatywność (247)

Rozdział 12. Odnowa wizerunku może być kwestią piękna (267)

Rozdział 13. Oddajemy (285)

Epilog (309)

Chronologia najważniejszych wydarzeń w historii Avonu (319)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Avon najbardziej kobieca z firm
Tytuł książki: "Avon najbardziej kobieca z firm"
Autor: Laura Klepacki
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Avon najbardziej kobieca z firm”, kupili także:

Optymalna dieta dla biegaczy. Jedz zdrowo i biegnij po sukces, Jeff Galloway, Nancy Clark, Wydawnictwo Septem

Umowa o roboty budowlane Wydanie 6, Dariusz Okolski, Wydawnictwo C.H. BECK

10 przykazań propagandy, Brian Anse Patrick, Wydawnictwo Onepress

Wstęp do informatyki kwantowej, Michel Le Bellac, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przewodnik po e-learningu Wydanie V, Marek Hyla, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Inteligentna przestrzeń Trzeci wymiar innowacyjności, Głowińska Joanna Bach, Wydawnictwo Wolters Kluwer

JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo Helion

Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania CRM, Amrit Tiwana, Wydawnictwo PLACET

Prawo umów budowlanych Wydanie 3, Janusz Strzępka, Wydawnictwo C.H. BECK

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami