Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom |
39.00zł 29.25zł |
|
|
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę?
Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem. Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
- Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
- Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
- Bądź proaktywny i naucz się reagować.
- Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
- Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
- Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
- Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
- Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
- Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
- Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Rozdziały:
PRZYGOTUJ SIĘ Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17) Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33) Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)
PRZEDSTAW SIĘ Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69) Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93) Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113) Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)
PRZYPILNUJ SIĘ Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139) Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155) Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175) Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom”, kupili także: |
Statystyka Wydanie 2, Stanisław M. Kot, Jacek Jakubowski, Andrzej Sokołowski, Wydawnictwo Difin |
Żeglarstwo bez tajemnic Przewodnik, Steve Sleihgt, Wydawnictwo Solis |
Woda Zasoby, degradacja, ochrona, Wojciech Chełmicki, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II, Bjorn Andrist, Viktor Sehr, Wydawnictwo Helion |
Rachunkowość przedsiębiorcy Podręcznik, Irena Frymark, Wydawnictwo WSiP |
Edycja tekstów Praktyczny poradnik, Adam Wolański, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Wszechstronny lider Wykorzystaj swoje mocne strony do maksimum, Bob Kaplan, Rob Kaiser, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II, Ian Mclean, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press |
Marketing szeptany, Andy Sernovitz, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
|
|
|