Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom |
39.00zł 29.25zł |
|
|
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę?
Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem. Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
- Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
- Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
- Bądź proaktywny i naucz się reagować.
- Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
- Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
- Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
- Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
- Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
- Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
- Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Rozdziały:
PRZYGOTUJ SIĘ Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17) Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33) Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)
PRZEDSTAW SIĘ Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69) Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93) Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113) Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)
PRZYPILNUJ SIĘ Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139) Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155) Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175) Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom”, kupili także: |
Trening mózgu Popraw pamięć, koncentrację i samopoczucie korzystając z najnowszych odkryć nauki, Larry McCleary, Wydawnictwo MT Biznes |
Ekohydrologia, Maciej Zalewski, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach Adaptacyjny dobór dziedziny osadzenia, Piotr Lipiński, Wydawnictwo EXIT |
Skazany na sukces. Znajdź pracę marzeń, Chris Guillebeau, Wydawnictwo Onepress |
Microsoft Internet Information Services (IIS) 7.0 vademecum administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press |
Motocykle WSK, Henryk Załęski, Wydawnictwo WKiŁ |
Klucz do zarządzania strategicznego Najważniejsze teorie pojęcia postaci, Jonathan Sutherland, Diane Canwell, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion |
Analiza danych w naukach ścisłych i technice, Andrzej Zięba, Wydawnictwo Naukowe PWN |
|
|
|