Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Uczenie maszynowe na Raspberry Pi  Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów

Uczenie maszynowe na Raspberry Pi Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów

89.90zł
76.42zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom 39.00zł 29.25zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Tytuł: Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Autor: Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
ISBN: 978-83-246-3378-4
Ilość stron: 224
Data wydania: 01/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę?

Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Rozdziały:

PRZYGOTUJ SIĘ
Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17)
Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33)
Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)

PRZEDSTAW SIĘ
Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69)
Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93)
Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113)
Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)

PRZYPILNUJ SIĘ
Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139)
Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155)
Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175)
Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Tytuł książki: "Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom"
Autor: Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom”, kupili także:

Doktryna szoku Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne, Naomi Klein, Wydawnictwo Muza

Nordic Walking poradnik, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Pascal
<b>Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mickey W. Mantle, Ron Lichty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów. Wydanie II, Mickey W. Mantle, Ron Lichty, Wydawnictwo Helion

Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Python Podstawy nauki o danych. Wydanie II, Alberto Boschetti , Luca Massaron, Wydawnictwo Helion
<b>Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python</b>, <font color="navy">Buisson Florent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python, Buisson Florent, Wydawnictwo Promise

Windows 8 Vademecum Administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Statystyka na receptę Wprowadzenie do statystyki medycznej + CD, Irena Roterman-Konieczna, Wydawnictwo UJ

Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny, Agnieszka Korzeniewska, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami