Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych

Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych

59.00zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom 39.00zł 29.25zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Tytuł: Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Autor: Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
ISBN: 978-83-246-3378-4
Ilość stron: 224
Data wydania: 01/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę?

Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Rozdziały:

PRZYGOTUJ SIĘ
Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17)
Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33)
Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)

PRZEDSTAW SIĘ
Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69)
Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93)
Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113)
Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)

PRZYPILNUJ SIĘ
Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139)
Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155)
Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175)
Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Tytuł książki: "Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom"
Autor: Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom”, kupili także:

Niezbędnik karierowicza czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście, Agnieszka Wiącek, Wydawnictwo Onepress

Tak sobie wyobrażałam śmierć, Döden tänkte jag mig sa (Helena Mobacke #1) // Death As I See It, Wydawnictwo Editio

Wielki słownik polsko-rosyjski, Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza statystyczna w laboratorium, Wojciech Hyk, Zbigniew Stojek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza finansowa przedsiębiorstwa Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu Wydanie II, Bożyna Pomykalska , Przemysław Pomykalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pokonać strach. Jak zapanować nad emocjami i odzyskać kontrolę nad życiem, Robert Maurer, Michelle Gifford, Wydawnictwo Onepress

Informacja jest piękna, David McCandless, Wydawnictwo Naukowe PWN

jQuery Poradnik programisty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion

Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, Lidia Cierpiałkowska , Iwona Grzegorzewska , Aneta Borkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami