Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom |
39.00zł 29.25zł |
|
|
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę?
Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem. Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
- Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
- Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
- Bądź proaktywny i naucz się reagować.
- Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
- Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
- Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
- Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
- Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
- Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
- Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Rozdziały:
PRZYGOTUJ SIĘ Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17) Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33) Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)
PRZEDSTAW SIĘ Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69) Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93) Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113) Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)
PRZYPILNUJ SIĘ Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139) Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155) Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175) Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł
Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom”, kupili także: |
Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach, Graeme K. Deans, Fritz Kroeger, Wydawnictwo Onepress |
JavaScript Programowanie zaawansowane, Tomasz "Comandeer" Jakut, Wydawnictwo Helion |
Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce, Rafał Baranowski, Wydawnictwo BTC |
Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia, Baltasar Gracián, Jeremy Robbins, Wydawnictwo Sensus |
Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński |
Zastosowanie inteligentnych metod obliczeniowych do przetwarzania informacji muzycznych, Władysław Homenda, Wydawnictwo EXIT |
Dynamiczne Aikido, Gozo Shioda, Wydawnictwo Diamond Books |
Marketing dla studentów kierunków technicznych, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Design XX wieku, Judith Miller, Wydawnictwo Buchmann |
|
|
|