Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programy inżynierskie » Autodesk Inventor » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
  ArchiCAD
  AutoCAD
  Autodesk Inventor
  Catia
  EdgeCAM
  Solid Edge SolidWorks
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką

Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką

44.00zł
35.20zł
Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska 59.00zł
Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska

Tytuł: Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska
Autor: Andrzej Jaskulski
ISBN: 9788301206499
Ilość stron: 210
Data wydania: 07/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się podstaw projektowania wyrobów za pomocą programu Autodesk Inventor 2020 (także 2019) oraz nowszych w polskiej lub angielskiej wersji językowej.

Nie są to jedynie „pierwsze kroki”. Książka zawiera metodycznie poprawne i zweryfikowane tysiącami godzin zajęć efektywne ćwiczenia i absolutne minimum wiedzy teoretycznej, pozwalające na samodzielne zrealizowanie wszystkich etapów modelowania 3D i redagowania dokumentacji 2D i 3D oraz utworzenie poprawnego projektu, tzn. łatwego do modyfikacji, która jest istotą procesu projektowania. Stosowany jest poprawny język techniczny.

Dlaczego warto wybrać ten podręcznik?

• Autor jest jednym z najlepszych specjalistów w Polsce w dziedzinie metodyki i dydaktyki projektowania 2D i 3D. Ma status Autodesk Certified Instructor, miał status Autodesk Authorized Author do końca istnienia tego programu. Jego podręczniki mogą być stosowane na kursach autoryzowanych przez Autodesk.

• Te Podstawy metodyki, to nie są jedynie „Pierwsze kroki”. Zawierają metodycznie poprawne i zweryfikowane tysiącami godzin zajęć efektywne ćwiczenia i absolutne minimum wiedzy teoretycznej, pozwalające na samodzielne zrealizowanie wszystkich etapów modelowania 3D i redagowania dokumentacji 2D i 3D oraz utworzenie poprawnego projektu, tzn. łatwego do modyfikacji, która jest istotą procesu projektowania. Stosowany jest poprawny język techniczny.

• Nauka metodą samokształcenia wymaga od 8 do 12, a pod kierunkiem nauczyciela od 4 do 6 godzin lekcyjnych.

• Podręcznik stanowi odpowiedź autora na pytanie: w jaki sposób nauczyć skutecznie studenta czy ucznia poprawnej metodyki parametrycznego projektowania 3D i redagowania dokumentacji 2D i 3D mając do dyspozycji niewielką liczbę godzin zajęć.

• Integralną częścią książki są pliki i elementy konfiguracyjne, które można nieodpłatnie pobrać ze strony internetowej Wydawnictwa it.pwn.pl

Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska
Tytuł książki: "Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska"
Autor: Andrzej Jaskulski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+ Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska”, kupili także:

Dokumentacja budowlana 1 Rysunek budowlany, Anna Tofiluk, Jacek Mazur, Wydawnictwo WSiP

Wprowadzenie do HTML5 Autorytety Informatyki, Bruce Lawson, Remy Sharp, Wydawnictwo Helion

Wyświetlacze graficzne i alfanumeryczne w systemach mikroprocesorowych, Rafał Baranowski, Wydawnictwo BTC

Python, C++, JavaScript. Zadania z programowania, Marek Luliński, Gniewomir Sarbicki, Wydawnictwo Helion

Dekorowanie wnętrz, Laurence Llewelyn-Bowen, Wydawnictwo Muza

Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!, Ken Schwaber, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Helion

Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS, Emil Atanasov, Wydawnictwo Helion

Metoda Pivot, czyli zwinny proces rozwoju kariery zawodowej, Jenny Blake, Wydawnictwo Onepress

Second Life Przewodnik gracza, Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami