Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Asembler IBM PC programowanie</b>, <font color="navy">Peter Abel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Asembler IBM PC programowanie, Peter Abel, Wydawnictwo RM
<b>Życie i ewolucja biosfery Podręcznik ekologii ogólnej</b>, <font color="navy">January Weiner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Życie i ewolucja biosfery Podręcznik ekologii ogólnej, January Weiner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Windows 7 PL Kurs</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie systemu ochrony danych osobowych krok po kroku</b>, <font color="navy">Konrad Gałaj-Emiliańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Tworzenie systemu ochrony danych osobowych krok po kroku, Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Wydawnictwo Difin
<b>OpenGL leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Andrzej Orłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
OpenGL leksykon kieszonkowy, Andrzej Orłowski, Wydawnictwo HELION
<b>CSS3. Podręcznik nowoczesnego webdevelopera</b>, <font color="navy">Peter Gasston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Podręcznik nowoczesnego webdevelopera, Peter Gasston, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie stron metodą stopniowego ulepszania Witryny dostępne dla każdego</b>, <font color="navy">Todd Parker, Scott Jehl, Maggie Costello Wachs, Patty Toland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie stron metodą stopniowego ulepszania Witryny dostępne dla każdego, Todd Parker, Scott Jehl, Maggie Costello Wachs, Patty Toland, Wydawnictwo HELION
<b>Metody oceny niepewności pomiarów</b>, <font color="navy">Roman Janiczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Metody oceny niepewności pomiarów, Roman Janiczek, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Illustrator 10/10 CE Szybki start</b>, <font color="navy">Elaine Weinmann, Peter Lourekas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Illustrator 10/10 CE Szybki start, Elaine Weinmann, Peter Lourekas, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego

Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego

39.90zł
29.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami