Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Testowanie w procesie Scrum Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnego

Testowanie w procesie Scrum Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnego

69.30zł
55.44zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Design Management</b>, <font color="navy">Kathryn Best</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Design Management, Kathryn Best, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie II</b>, <font color="navy">Charles Platt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie II, Charles Platt, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual Basic .NET Księga przykładów</b>, <font color="navy">Matthew Macdonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual Basic .NET Księga przykładów, Matthew Macdonald, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Steven F. Daniel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika, Steven F. Daniel, Wydawnictwo HELION
<b>Tom 4. Biomateriały</b>, <font color="navy">Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tom 4. Biomateriały, Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak, Wydawnictwo EXIT
<b>Kobiety wolą uwodzicieli Jak je zdobywać?</b>, <font color="navy">Ron Louis, David Copeland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kobiety wolą uwodzicieli Jak je zdobywać?, Ron Louis, David Copeland, Wydawnictwo Onepress
<b>Pentium i inne procesory firmy Intel</b>, <font color="navy">Halina Madej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CKP</font>
Pentium i inne procesory firmy Intel, Halina Madej, Wydawnictwo CKP
<b>Uszyj to! Modne ubrania i dodatki w 5 minut</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Uszyj to! Modne ubrania i dodatki w 5 minut, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne

Bezpieczeństwo energetyczne

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

środa, 23 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami