Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni

Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni

69.00zł
55.20zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Zarządzanie wiedzą</b>, <font color="navy">Ashok Jashapara</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie wiedzą, Ashok Jashapara, Wydawnictwo PWE
<b>Pomyśl, zanim pomyślisz Myślenie krytyczne i kreatywne</b>, <font color="navy">Robert DiYanni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pomyśl, zanim pomyślisz Myślenie krytyczne i kreatywne, Robert DiYanni, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rachunek ekonomiczny w energetyce</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik, Berenika Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Rachunek ekonomiczny w energetyce, Ryszard Bartnik, Berenika Bartnik, Wydawnictwo WNT
<b>Matematyka przy okazji Zadania nie tylko dla gimnazjalistów</b>, <font color="navy">Danuta Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka przy okazji Zadania nie tylko dla gimnazjalistów, Danuta Zaremba, Wydawnictwo WNT
<b>Muskulatura i rozciąganie Ćwicz w siłowni</b>, <font color="navy">Jean Paul Doutreloux, Michel Masseglia, Philippe Robert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Muskulatura i rozciąganie Ćwicz w siłowni, Jean Paul Doutreloux, Michel Masseglia, Philippe Robert, Wydawnictwo AHA
<b>Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków</b>, <font color="navy">Sarah Guthals, Stephen Foster, Lindsey Handley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków, Sarah Guthals, Stephen Foster, Lindsey Handley, Wydawnictwo Septem
<b>Technologia tłokowych silników wysokoprężnych</b>, <font color="navy">Józef Jezierski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Technologia tłokowych silników wysokoprężnych, Józef Jezierski, Wydawnictwo WNT
<b>Przykłady obliczania konstrukcji żelbetowych Zeszyt 1 Budynek ze stropami płytowo-żebrowymi + CD</b>, <font color="navy">Michał Knauff, Agnieszka Golubińska, Piotr Knyziak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przykłady obliczania konstrukcji żelbetowych Zeszyt 1 Budynek ze stropami płytowo-żebrowymi + CD, Michał Knauff, Agnieszka Golubińska, Piotr Knyziak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kapłan diabła Opowieści o nadziei, kłamstwie, nauce i miłości</b>, <font color="navy">Richard Dawkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Kapłan diabła Opowieści o nadziei, kłamstwie, nauce i miłości, Richard Dawkins, Wydawnictwo Editio
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Sieci średnich napięć Automatyka zabezpieczeniowa i ochrona od porażeń

Sieci średnich napięć Automatyka zabezpieczeniowa i ochrona od porażeń

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT

niedziela, 21 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami