Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Karty SD/MMC w systemach mikroprocesorowych

Karty SD/MMC w systemach mikroprocesorowych

58.00zł
46.40zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Paradoks trucizn Substancje chemiczne przyjazne i wrogie</b>, <font color="navy">Timbrell John</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Paradoks trucizn Substancje chemiczne przyjazne i wrogie, Timbrell John, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?</b>, <font color="navy">Sergiusz Trzeciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?, Sergiusz Trzeciak, Wydawnictwo Onepress
<b>Zabrałam brata dookoła świata. Ameryka Łacińska</b>, <font color="navy">Lusia oraz Wojtuś, Eliza i Wojciech Łopacińscy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Zabrałam brata dookoła świata. Ameryka Łacińska, Lusia oraz Wojtuś, Eliza i Wojciech Łopacińscy, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Ślady sprzed milionów lat Zdemaskowane przemilczane fakty z naszej przeszłości Wydanie 3</b>, <font color="navy">Michael Baigent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Ślady sprzed milionów lat Zdemaskowane przemilczane fakty z naszej przeszłości Wydanie 3, Michael Baigent, Wydawnictwo Amber
<b>E-learning Kultura studiowania w przestrzeni sieci</b>, <font color="navy">Krzysztof Kuźmicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
E-learning Kultura studiowania w przestrzeni sieci, Krzysztof Kuźmicz, Wydawnictwo GWP
<b>Psy sprzedaży</b>, <font color="navy">Blair Singer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Instytut Praktycznej Edukacji</font>
Psy sprzedaży, Blair Singer, Wydawnictwo Instytut Praktycznej Edukacji
<b>Sztuka słyszenia bicia serca</b>, <font color="navy">Jan-Philipp Sendker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Sztuka słyszenia bicia serca, Jan-Philipp Sendker, Wydawnictwo Amber
<b>Mikroformaty Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Emily P. Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mikroformaty Wprowadzenie, Emily P. Lewis, Wydawnictwo HELION
<b>Strukturalne aspekty odkształcania metali</b>, <font color="navy">Karol Przybyłowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strukturalne aspekty odkształcania metali, Karol Przybyłowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

73.00zł
58.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

poniedziałek, 17 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami