Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Przywództwo w świecie biznesu

Przywództwo w świecie biznesu

49.00zł
39.20zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Zaczynaj od DLACZEGO Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania</b>, <font color="navy">Simon Sinek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaczynaj od DLACZEGO Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania, Simon Sinek, Wydawnictwo Onepress
<b>Cyfryzacja życia w erze Big Data Człowiek - Biznes - Państwo</b>, <font color="navy">Jerzy Surma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyfryzacja życia w erze Big Data Człowiek - Biznes - Państwo, Jerzy Surma, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Algebra z geometrią analityczną</b>, <font color="navy">Przemysław Kajetanowicz, Jędrzej Wierzejewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algebra z geometrią analityczną, Przemysław Kajetanowicz, Jędrzej Wierzejewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dokumentacja budowlana 4 Projektowanie obiektów użyteczności publicznej</b>, <font color="navy">Krzysztof Tauszyński, Wacław Parczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Dokumentacja budowlana 4 Projektowanie obiektów użyteczności publicznej, Krzysztof Tauszyński, Wacław Parczewski, Wydawnictwo WSiP
<b>Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza</b>, <font color="navy">Emma Callery</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza, Emma Callery, Wydawnictwo Arkady
<b>Statystyka w zadaniach Część 1 Statystyka opisowa</b>, <font color="navy">I. Bąk, I. Markowicz, M. Mojsiewicz, K. Wawrzyniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Statystyka w zadaniach Część 1 Statystyka opisowa, I. Bąk, I. Markowicz, M. Mojsiewicz, K. Wawrzyniak, Wydawnictwo WNT
<b>Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie</b>, <font color="navy">Izabela Pruchnicka-Grabias</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie, Izabela Pruchnicka-Grabias, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET</b>, <font color="navy">Scott Short</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET, Scott Short, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Raspberry Pi Przewodnik użytkownika Wydanie III</b>, <font color="navy">Eben Upton, Gareth Halfacree</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Przewodnik użytkownika Wydanie III, Eben Upton, Gareth Halfacree, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia dla biologów Krótkie wykłady

Chemia dla biologów Krótkie wykłady

39.90zł
29.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 1 Rozdziały 1-7 i 8-14 Wydanie III Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami