Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Przetworniki danych C/A A/C

Przetworniki danych C/A A/C

94.50zł
70.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej</b>, <font color="navy">Ewa Śnieżek, Michał Wiatr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej, Ewa Śnieżek, Michał Wiatr, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Nawierzchnie asfaltowe</b>, <font color="navy">Jerzy Piłat, Piotr Radziszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Nawierzchnie asfaltowe, Jerzy Piłat, Piotr Radziszewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Uzależnienia behawioralne</b>, <font color="navy">Lidia Cierpiałkowska , Iwona Grzegorzewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Uzależnienia behawioralne, Lidia Cierpiałkowska , Iwona Grzegorzewska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Slajd:ologia Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji</b>, <font color="navy">Nancy Duarte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Slajd:ologia Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji, Nancy Duarte, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie usług WCF Wydanie III</b>, <font color="navy">Juval Löwy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie usług WCF Wydanie III, Juval Löwy, Wydawnictwo HELION
<b>Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone, Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga, Wydawnictwo Onepress
<b>Energetyka słoneczna budynku</b>, <font color="navy">Dorota Chwieduk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Energetyka słoneczna budynku, Dorota Chwieduk, Wydawnictwo Arkady
<b>Dotacje na inwestycje</b>, <font color="navy">Tomasz Rzychoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dotacje na inwestycje, Tomasz Rzychoń, Wydawnictwo Onepress
<b>Świat według Mozilli FireFox</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Świat według Mozilli FireFox, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Bingo matematyczne Gry matematyczne dla uczniów gimnazjum

Bingo matematyczne Gry matematyczne dla uczniów gimnazjum

23.00zł
19.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION

środa, 22 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami