Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zarządzanie eksploatacją środków trwałych w przedsiębiorstwie

Zarządzanie eksploatacją środków trwałych w przedsiębiorstwie

70.00zł
59.50zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy.

Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać.

I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

Zapytaj siebie:
Co Cię wyróżnia? Co potrafisz? Jaka jest wyjątkowa umiejętność, którą masz?

Zapisz to!

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw
Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćw”, kupili także:
<b>Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego</b>, <font color="navy">Jan Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego, Jan Górski, Wydawnictwo PZWL
<b>Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie</b>, <font color="navy">Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie, Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F., Wydawnictwo WNT
<b>Nordic Walking poradnik</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Pascal</font>
Nordic Walking poradnik, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Pascal
<b>PHP zaawansowane programowanie vademecum profesjonalisty</b>, <font color="navy">George Schlossnagle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP zaawansowane programowanie vademecum profesjonalisty, George Schlossnagle, Wydawnictwo HELION
<b>Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać Edycja dla kobiet</b>, <font color="navy">Florence Scovel Shinn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać Edycja dla kobiet, Florence Scovel Shinn, Wydawnictwo Onepress
<b>Immunologia Wydanie VII</b>, <font color="navy">Jakub Gołąb , Marek Jakóbisiak , Witold Lasek , Tomasz Stokłosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Immunologia Wydanie VII, Jakub Gołąb , Marek Jakóbisiak , Witold Lasek , Tomasz Stokłosa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kierownik w instytucji publicznej Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania</b>, <font color="navy">Radosław Hancewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kierownik w instytucji publicznej Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Adobe Photoshop Lightroom 3 Podręcznik dla fotografów</b>, <font color="navy">Martin Evening</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Photoshop Lightroom 3 Podręcznik dla fotografów, Martin Evening, Wydawnictwo HELION
<b>ABC użytkownika Microsoft Windows 7</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
ABC użytkownika Microsoft Windows 7, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Biogazownie rolnicze

Biogazownie rolnicze

29.00zł
26.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

środa, 22 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami