Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Sport » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Access 2013 Krok po kroku

Microsoft Access 2013 Krok po kroku

58.80zł
47.04zł
Atlas treningu siłowego Wydanie 2 89.00zł
Atlas treningu siłowego Wydanie 2

Tytuł: Atlas treningu siłowego Wydanie 2
Autor: Frederic Delavier
ISBN: 978-83-200-4377-8
Ilość stron: 192
Data wydania: 07/2011 (wydanie 2)
Format: 19.5x25.5cm
Wydawnictwo: PZWL
Cena: 89.00zł


W atlasie przedstawiono wszystkie najważniejsze elementy treningu siłowego. Liczne, doskonałej jakości ryciny obrazują zaangażowanie poszczególnych grup mięśniowych przy wykonywaniu różnych ćwiczeń. Precyzyjne opisy ruchów, praktyczne rady i komentarze umożliwiają zrozumienie celu danego ćwiczenia i ułatwiają poprawne prowadzenie treningu.

Osobne rozdziały poświęcono najczęściej występującym urazom oraz patologiom związanym z uprawianiem kulturystyki.

Książka ta cieszy się dużą popularnością zarówno w Europie, jak i w Ameryce, a także w Australii i Nowej Zelandii. Jej wersja anglojęzyczna doczekała się wielu wydań. Adresowana jest do osób zajmujących się kulturystyką, które pragną harmonijnie i planowo rozwijać swoje mięśnie.

Ze względu na rzetelne podejście do anatomii człowieka publikacja powinna zainteresować także studentów akademii medycznych (wydziały rehabilitacji i fizjoterapii), studentów akademii wychowania fizycznego i studentów akademii sztuk pięknych (wydziały malarstwa i rzeźby).

Frédéric Delavier studiował w Szkole Sztuk Pięknych w Paryżu i brał udział w zajęciach z anatomii w akademii medycznej. Prowadził badania z zakresu anatomii porównawczej oraz badania paleontologiczne w Muzeum Historii Naturalnej w Paryżu. Wicemistrz Francji w powerliftingu w 1990 roku, redaktor magazynu Le monde du muscle. Publikuje w wielu fachowych czasopismach kulturystycznych, takich jak Iron-Man i Men's Health.

Rozdziały:

Mięśnie pośladkowe
1. Wykrok 
2. Wykrok z gryfem 
3. Wykrok z drążkiem 
4. Wykrok ze sztangielkami 
5. Wchodzenie na ławeczkę 
6. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej 
7. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
8. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem wyciągu dolnego 
9. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem przyrządu 
10. Odwodzenie biodra w leżeniu bokiem z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
11. Odwodzenie biodra w leżeniu bokiem 
12. Ćwiczenie na mięśnie odwodziciele w pozycji siedzącej z wykorzystaniem przyrządu 
13. Odwodzenie uda w bok w klęku podpartym na podłodze 
14. Prostowanie biodra z wykorzystaniem przyrządu 
15. Prostowanie biodra w pozycji stojącej 
16. Prostowanie biodra w klęku podpartym 
17. Prostowanie biodra w leżeniu przodem z wykorzystaniem przyrządu 
18. Prostowanie biodra z wykorzystaniem wyciągu dolnego 
19. Prostowanie biodra w klęku podpartym na podłodze z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
20. Prostowanie biodra w klęku podpartym na ławeczce 
21. Prostowanie biodra w leżeniu przodem 
22. Prostowanie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
23. Unoszenie miednicy w leżeniu tyłem 
24. Unoszenie miednicy ze wsparciem na jednej kończynie dolnej 
25. Unoszenie miednicy ze stopami ułożonymi na ławeczce 
26. Tyłopochylenie miednicy 
27. Półprzysiad ze stopami skierowanymi na zewnątrz 

Kończyny dolne
1. Półprzysiad ze sztangą na karku 
2. Półprzysiad z drążkiem 
3. Półprzysiad z kończynami dolnymi w szerokim rozkroku 
4. Półprzysiad z gryfem opartym na klatce piersiowej 
5. Półprzysiad z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
6. Półprzysiad z drążkiem opartym na klatce piersiowej 
7. Półprzysiad z wykorzystaniem stelaża 
8. Półprzysiad na tzw. rzymskim krześle 
9. Półprzysiad ze sztangielkami 
10. Półprzysiad 
11. Półprzysiad w szerokim rozkroku 
12. Naprzemienne wykroki w bok 
13. Naprzemienne zginanie kończyn dolnych 
14. Wypychanie ciężaru z wykorzystaniem przyrządu ?hack squat? 
15. Wypychanie ciężaru na ?suwnicy? (uda w pochyleniu) 
16. Prostowanie kończyn dolnych z wykorzystaniem przyrządu 
17. Unoszenie uda 
18. Unoszenie uda z obciążeniem 
19. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele w leżeniu bokiem 
20. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele z użyciem wyciągu dolnego 
21. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele z wykorzystaniem przyrządu 
22. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele z wykorzystaniem piłki 
23. ?Martwy ciąg? na prostych kończynach dolnych 
24. Skłon w przód ze sztangą (?skłon dzień dobry?) 
25. ?Skłon dzień dobry? z drążkiem 
26. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w leżeniu przodem z wykorzystaniem przyrządu ?Leg curl?
27. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w pozycji stojącej z wykorzystaniem przyrządu 
28. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w pozycji siedzącej z wykorzystaniem przyrządu 
29. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w leżeniu przodem na ławeczce 
30. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w klęku podpartym 
31. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w klęku 
32. Wspięcie na palcach z wykorzystaniem przyrządu 
33. Ćwiczenie na mięśnie Łydek z wykorzystaniem przyrządu (ciężar spoczywa na miednicy) (tzw. ośle wspięcie) 
34. Wspięcia na palcach jednonóż ze sztangielką 
35. Wspięcia na palcach ze sztangą 
36. Ćwiczenie na mięśnie płaszczkowate ze sztangą 
37. Wspięcie na palcach w pozycji siedzącej na przyrządzie ? ćwiczenie na mięśnie płaszczkowate 

Mięśnie brzucha
1. Skłony tułowia w przód w leżeniu tyłem (?crunch?, spięcia jednoczesne) 
2. Skłony tułowia w przód w leżeniu tyłem ze stopami na podłodze (spięcia) 
3. Skłony tułowia w przód z wykorzystaniem ?kołyski? (spięcia z wykorzystaniem ?kołyski?) 
4. Unoszenie tułowia z podłogi 
5. Skłony w przód z siadu równoważnego 
6. Unoszenie barków i tułowia z podłogi (?crunch?) z kończynami dolnymi opartymi na ławeczce 
7. Prostowanie kończyn dolnych ze stopami lekko uniesionymi nad podłoga 
8. Prostowanie kończyn dolnych ze stopami uniesionymi wysoko nad podłoga 
9. Unoszenie tułowia ze stopami zablokowanymi na drabince 
10. ?Crunch? w pozycji siedzącej na ławeczce 
11. Unoszenie tułowia na skośnej ławeczce 
12. Skłony tułowia na skośnej ławeczce z kończynami dolnymi ułożonymi powyżej poziomu miednicy 
13. Unoszenie tułowia w zwisie na ławeczce 
14. Unoszenie kolan na przyrządzie do ćwiczeń na mięśnie brzucha 
15. Unoszenie kończyn dolnych w zwisie na drążku 
16. Unoszenie kończyn dolnych na skośnej ławeczce ze zgięciem kręgosłupa i uniesieniem miednicy 
17. Unoszenie miednicy w leżeniu tyłem 
18. Skręty miednicy w leżeniu tyłem 
19. ?Crunch? skośny (spięcia skośne) ze stopami ułożonymi na podłodze 
20. Ćwiczenie na mięśnie skośne (tzw. mięśnie cyklistów) w cyklu naprzemiennym (?rowerek?) 
21. Zginanie tułowia w leżeniu bokiem 
22. Skłony tułowia w przód (?crunch?) z użyciem wyciągu górnego 
23. Ćwiczenie na mięśnie brzucha (?crunch?) z użyciem przyrządu 
24. Zginanie tułowia w bok na ławeczce 
25. Ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha z wykorzystaniem ?kołyski? 
26. Skłony tułowia w bok z wykorzystaniem wyciągu dolnego 
27. Ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha z użyciem wyciągu górnego
28. Skłony tułowia w bok ze sztangielką 
29. Skręty tułowia z drążkiem 
30. Skręty tułowia z drążkiem w pozycji siedzącej na Ławeczce 
31. Skręty tułowia w pozycji siedzącej z użyciem przyrządu ?twist? 
32. Skręty tułowia w pozycji stojącej z użyciem przyrządu ?twist? 
33. Wciąganie brzucha w siadzie klęcznym
34. Stabilizacja pozioma mięśniami brzucha w podporze na przedramionach i palcach stóp 

Grzbiet
1. Unoszenie tułowia w leżeniu przodem 
2. Stabilizacja pozioma z uniesioną kończyną dolną i górną 
3. Unoszenie tułowia z opadu na Ławeczce 
4. ?Martwy ciąg? 
5. ?Martwy ciąg? wykonywany techniką ?sumo? 
6. Prostowanie tułowia z wykorzystaniem przyrządu

Atlas treningu siłowego Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Atlas treningu siłowego Wydanie 2”, kupili także:
<b>Stylizacja Elementy projektowania fryzur Podręcznik</b>, <font color="navy">Gerhard Luhr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Stylizacja Elementy projektowania fryzur Podręcznik, Gerhard Luhr, Wydawnictwo REA
<b>Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych</b>, <font color="navy">Wayne L. Winston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych, Wayne L. Winston, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Krajobrazy Kreatywna fotografia</b>, <font color="navy">Harold Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Krajobrazy Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo HELION
<b>Co nas drażni, co nas wkurza</b>, <font color="navy">Joe Palca , Flora Lichtman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dieta 5:2. 150 prostych przepisów na posiłki poniżej 300 kcal, które pozwolą Ci schudnąć</b>, <font color="navy">Samantha Logan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Dieta 5:2. 150 prostych przepisów na posiłki poniżej 300 kcal, które pozwolą Ci schudnąć, Samantha Logan, Wydawnictwo Septem
<b>Wzmacniacze audio Poradnik konstruktora</b>, <font color="navy">Jerzy Gołaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wzmacniacze audio Poradnik konstruktora, Jerzy Gołaszewski, Wydawnictwo BTC
<b>Mosty zespolone stalowo-betonowe. Zasady projektowania wg PN-EN 1994-2</b>, <font color="navy">Janusz Karlikowski, Arkadiusz Madaj, Witold Wołowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Mosty zespolone stalowo-betonowe. Zasady projektowania wg PN-EN 1994-2, Janusz Karlikowski, Arkadiusz Madaj, Witold Wołowicki, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie</b>, <font color="navy">Merrill R. (Rick) Chapman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie, Merrill R. (Rick) Chapman, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość kurs podstawowy Wydanie 4</b>, <font color="navy">Edward Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunkowość kurs podstawowy Wydanie 4, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PZWL
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION

poniedziałek, 25 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami