Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Sport » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technologia chemiczna Ćwiczenia rachunkowe

Technologia chemiczna Ćwiczenia rachunkowe

39.90zł
29.53zł
Atlas treningu siłowego Wydanie 2 89.00zł
Atlas treningu siłowego Wydanie 2

Tytuł: Atlas treningu siłowego Wydanie 2
Autor: Frederic Delavier
ISBN: 978-83-200-4377-8
Ilość stron: 192
Data wydania: 07/2011 (wydanie 2)
Format: 19.5x25.5cm
Wydawnictwo: PZWL
Cena: 89.00zł


W atlasie przedstawiono wszystkie najważniejsze elementy treningu siłowego. Liczne, doskonałej jakości ryciny obrazują zaangażowanie poszczególnych grup mięśniowych przy wykonywaniu różnych ćwiczeń. Precyzyjne opisy ruchów, praktyczne rady i komentarze umożliwiają zrozumienie celu danego ćwiczenia i ułatwiają poprawne prowadzenie treningu.

Osobne rozdziały poświęcono najczęściej występującym urazom oraz patologiom związanym z uprawianiem kulturystyki.

Książka ta cieszy się dużą popularnością zarówno w Europie, jak i w Ameryce, a także w Australii i Nowej Zelandii. Jej wersja anglojęzyczna doczekała się wielu wydań. Adresowana jest do osób zajmujących się kulturystyką, które pragną harmonijnie i planowo rozwijać swoje mięśnie.

Ze względu na rzetelne podejście do anatomii człowieka publikacja powinna zainteresować także studentów akademii medycznych (wydziały rehabilitacji i fizjoterapii), studentów akademii wychowania fizycznego i studentów akademii sztuk pięknych (wydziały malarstwa i rzeźby).

Frédéric Delavier studiował w Szkole Sztuk Pięknych w Paryżu i brał udział w zajęciach z anatomii w akademii medycznej. Prowadził badania z zakresu anatomii porównawczej oraz badania paleontologiczne w Muzeum Historii Naturalnej w Paryżu. Wicemistrz Francji w powerliftingu w 1990 roku, redaktor magazynu Le monde du muscle. Publikuje w wielu fachowych czasopismach kulturystycznych, takich jak Iron-Man i Men's Health.

Rozdziały:

Mięśnie pośladkowe
1. Wykrok 
2. Wykrok z gryfem 
3. Wykrok z drążkiem 
4. Wykrok ze sztangielkami 
5. Wchodzenie na ławeczkę 
6. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej 
7. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
8. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem wyciągu dolnego 
9. Odwodzenie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem przyrządu 
10. Odwodzenie biodra w leżeniu bokiem z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
11. Odwodzenie biodra w leżeniu bokiem 
12. Ćwiczenie na mięśnie odwodziciele w pozycji siedzącej z wykorzystaniem przyrządu 
13. Odwodzenie uda w bok w klęku podpartym na podłodze 
14. Prostowanie biodra z wykorzystaniem przyrządu 
15. Prostowanie biodra w pozycji stojącej 
16. Prostowanie biodra w klęku podpartym 
17. Prostowanie biodra w leżeniu przodem z wykorzystaniem przyrządu 
18. Prostowanie biodra z wykorzystaniem wyciągu dolnego 
19. Prostowanie biodra w klęku podpartym na podłodze z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
20. Prostowanie biodra w klęku podpartym na ławeczce 
21. Prostowanie biodra w leżeniu przodem 
22. Prostowanie biodra w pozycji stojącej z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
23. Unoszenie miednicy w leżeniu tyłem 
24. Unoszenie miednicy ze wsparciem na jednej kończynie dolnej 
25. Unoszenie miednicy ze stopami ułożonymi na ławeczce 
26. Tyłopochylenie miednicy 
27. Półprzysiad ze stopami skierowanymi na zewnątrz 

Kończyny dolne
1. Półprzysiad ze sztangą na karku 
2. Półprzysiad z drążkiem 
3. Półprzysiad z kończynami dolnymi w szerokim rozkroku 
4. Półprzysiad z gryfem opartym na klatce piersiowej 
5. Półprzysiad z wykorzystaniem taśmy elastycznej 
6. Półprzysiad z drążkiem opartym na klatce piersiowej 
7. Półprzysiad z wykorzystaniem stelaża 
8. Półprzysiad na tzw. rzymskim krześle 
9. Półprzysiad ze sztangielkami 
10. Półprzysiad 
11. Półprzysiad w szerokim rozkroku 
12. Naprzemienne wykroki w bok 
13. Naprzemienne zginanie kończyn dolnych 
14. Wypychanie ciężaru z wykorzystaniem przyrządu ?hack squat? 
15. Wypychanie ciężaru na ?suwnicy? (uda w pochyleniu) 
16. Prostowanie kończyn dolnych z wykorzystaniem przyrządu 
17. Unoszenie uda 
18. Unoszenie uda z obciążeniem 
19. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele w leżeniu bokiem 
20. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele z użyciem wyciągu dolnego 
21. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele z wykorzystaniem przyrządu 
22. Ćwiczenie na mięśnie przywodziciele z wykorzystaniem piłki 
23. ?Martwy ciąg? na prostych kończynach dolnych 
24. Skłon w przód ze sztangą (?skłon dzień dobry?) 
25. ?Skłon dzień dobry? z drążkiem 
26. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w leżeniu przodem z wykorzystaniem przyrządu ?Leg curl?
27. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w pozycji stojącej z wykorzystaniem przyrządu 
28. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w pozycji siedzącej z wykorzystaniem przyrządu 
29. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w leżeniu przodem na ławeczce 
30. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w klęku podpartym 
31. Ćwiczenie na mięśnie kulszowo-goleniowe w klęku 
32. Wspięcie na palcach z wykorzystaniem przyrządu 
33. Ćwiczenie na mięśnie Łydek z wykorzystaniem przyrządu (ciężar spoczywa na miednicy) (tzw. ośle wspięcie) 
34. Wspięcia na palcach jednonóż ze sztangielką 
35. Wspięcia na palcach ze sztangą 
36. Ćwiczenie na mięśnie płaszczkowate ze sztangą 
37. Wspięcie na palcach w pozycji siedzącej na przyrządzie ? ćwiczenie na mięśnie płaszczkowate 

Mięśnie brzucha
1. Skłony tułowia w przód w leżeniu tyłem (?crunch?, spięcia jednoczesne) 
2. Skłony tułowia w przód w leżeniu tyłem ze stopami na podłodze (spięcia) 
3. Skłony tułowia w przód z wykorzystaniem ?kołyski? (spięcia z wykorzystaniem ?kołyski?) 
4. Unoszenie tułowia z podłogi 
5. Skłony w przód z siadu równoważnego 
6. Unoszenie barków i tułowia z podłogi (?crunch?) z kończynami dolnymi opartymi na ławeczce 
7. Prostowanie kończyn dolnych ze stopami lekko uniesionymi nad podłoga 
8. Prostowanie kończyn dolnych ze stopami uniesionymi wysoko nad podłoga 
9. Unoszenie tułowia ze stopami zablokowanymi na drabince 
10. ?Crunch? w pozycji siedzącej na ławeczce 
11. Unoszenie tułowia na skośnej ławeczce 
12. Skłony tułowia na skośnej ławeczce z kończynami dolnymi ułożonymi powyżej poziomu miednicy 
13. Unoszenie tułowia w zwisie na ławeczce 
14. Unoszenie kolan na przyrządzie do ćwiczeń na mięśnie brzucha 
15. Unoszenie kończyn dolnych w zwisie na drążku 
16. Unoszenie kończyn dolnych na skośnej ławeczce ze zgięciem kręgosłupa i uniesieniem miednicy 
17. Unoszenie miednicy w leżeniu tyłem 
18. Skręty miednicy w leżeniu tyłem 
19. ?Crunch? skośny (spięcia skośne) ze stopami ułożonymi na podłodze 
20. Ćwiczenie na mięśnie skośne (tzw. mięśnie cyklistów) w cyklu naprzemiennym (?rowerek?) 
21. Zginanie tułowia w leżeniu bokiem 
22. Skłony tułowia w przód (?crunch?) z użyciem wyciągu górnego 
23. Ćwiczenie na mięśnie brzucha (?crunch?) z użyciem przyrządu 
24. Zginanie tułowia w bok na ławeczce 
25. Ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha z wykorzystaniem ?kołyski? 
26. Skłony tułowia w bok z wykorzystaniem wyciągu dolnego 
27. Ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha z użyciem wyciągu górnego
28. Skłony tułowia w bok ze sztangielką 
29. Skręty tułowia z drążkiem 
30. Skręty tułowia z drążkiem w pozycji siedzącej na Ławeczce 
31. Skręty tułowia w pozycji siedzącej z użyciem przyrządu ?twist? 
32. Skręty tułowia w pozycji stojącej z użyciem przyrządu ?twist? 
33. Wciąganie brzucha w siadzie klęcznym
34. Stabilizacja pozioma mięśniami brzucha w podporze na przedramionach i palcach stóp 

Grzbiet
1. Unoszenie tułowia w leżeniu przodem 
2. Stabilizacja pozioma z uniesioną kończyną dolną i górną 
3. Unoszenie tułowia z opadu na Ławeczce 
4. ?Martwy ciąg? 
5. ?Martwy ciąg? wykonywany techniką ?sumo? 
6. Prostowanie tułowia z wykorzystaniem przyrządu

Atlas treningu siłowego Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Atlas treningu siłowego Wydanie 2”, kupili także:
<b>Sztuczne sieci neuronowe Dynamika nieliniowa i chaos</b>, <font color="navy">Robert A. Kosiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sztuczne sieci neuronowe Dynamika nieliniowa i chaos, Robert A. Kosiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających obiektywne myślenie</b>, <font color="navy">Charles Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających obiektywne myślenie, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus
<b>Adobe InDesign CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Prowadź blog! przewodnik dla małych firm</b>, <font color="navy">Andy Wibbels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm, Andy Wibbels, Wydawnictwo HELION
<b>Kompendium zarządzania szkoleniami</b>, <font color="navy">Paweł Kopijer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Kompendium zarządzania szkoleniami, Paweł Kopijer, Wydawnictwo SEDNO
<b>Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jerzy Cieślik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WAiP</font>
Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2, Jerzy Cieślik, Wydawnictwo WAiP
<b>W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych</b>, <font color="navy">Wayne Breitbarth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych, Wayne Breitbarth, Wydawnictwo Onepress
<b>Matematyka Obowiązkowa matura Paszport maturzysty</b>, <font color="navy">Adam Włodzimierz Miziołek, Małgorzata Miziołek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Matematyka Obowiązkowa matura Paszport maturzysty, Adam Włodzimierz Miziołek, Małgorzata Miziołek, Wydawnictwo RM
<b>Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor</b>, <font color="navy">Marek Ptak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor, Marek Ptak, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PZWL
 Kategoria:
 Ekonometria
Matematyka finansowa Instrumenty pochodne

Matematyka finansowa Instrumenty pochodne

43.05zł
32.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION

poniedziałek, 21 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami