Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera 34.00zł 25.50zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-0484-5

Ilość stron: 112

Data wydania: 02/2009

Twarda oprawa

Sztuka myślenia strategicznego

  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą - przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań - poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Rozdziały:

Zamiast wstępu (11)
Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim działasz (28)
  • Układ sił (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteś falą? (55)
  • Pożytki z pływania żabką (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • Ominięcie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeń (72)
  • Dla wyjątkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje się zaletą (75)
  • Czy nie tego właśnie szukałeś? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógłbyś stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiązanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to działa (79)
  • Wiesz, jak bardzo się staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to mają. Dołącz do szczęśliwych (83)
  • Dzięki nam możesz dużo więcej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj się wolny (85)
  • Inni są ułomni i nigdy Ci tego nie dadzą (86)

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • Pełne zrozumienie konsumenta (92)
  • Odwołanie się do cenionych wartości (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,50zł

Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera
Tytuł książki: "Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.00zł 25.50zł
Klienci, którzy kupili „Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera”, kupili także:

Silniki pojazdów samochodowych - Rea, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło, Nick Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kubernetes. Tworzenie natywnych aplikacji działających w chmurz, Michael Hausenblas, Stefan Schimanski, Wydawnictwo Helion

Go żagle Trening z instruktorem na filmie DVD, Steve Sleight, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej</b>, <font color="navy">Elżbieta Krokosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej, Elżbieta Krokosz, Wydawnictwo Onepress

Proces grupowy Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Kozak, Wydawnictwo Onepress

Programowalność i automatyzacja sieci. Poradnik inżyniera sieci następnej generacji, Jason Edelman, Scott S. Lowe, Matt Oswalt, Wydawnictwo Helion

Optymalizacja decyzji logistycznych, Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Wydawnictwo Difin

Biocybernetyka Metodologiczne podstawy dla inżynierii biomedycznej, Ryszard Tadeusiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami