Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II

Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II

187.95zł
137.20zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera 34.00zł 24.14zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-0484-5

Ilość stron: 112

Data wydania: 02/2009

Twarda oprawa

Sztuka myślenia strategicznego

  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą - przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań - poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Rozdziały:

Zamiast wstępu (11)
Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim działasz (28)
  • Układ sił (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteś falą? (55)
  • Pożytki z pływania żabką (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • Ominięcie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeń (72)
  • Dla wyjątkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje się zaletą (75)
  • Czy nie tego właśnie szukałeś? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógłbyś stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiązanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to działa (79)
  • Wiesz, jak bardzo się staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to mają. Dołącz do szczęśliwych (83)
  • Dzięki nam możesz dużo więcej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj się wolny (85)
  • Inni są ułomni i nigdy Ci tego nie dadzą (86)

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • Pełne zrozumienie konsumenta (92)
  • Odwołanie się do cenionych wartości (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera
Tytuł książki: "Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.00zł 24.14zł
Klienci, którzy kupili „Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera”, kupili także:
<b>Zarządzanie projektami Osobisty mentor Harvard Business School Press</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press, Mary Grace Duffy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami Osobisty mentor Harvard Business School Press, Harvard Business School Press, Mary Grace Duffy, Wydawnictwo Onepress
<b>Edukacja żywieniowa</b>, <font color="navy">Isobel R. Contento</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Edukacja żywieniowa, Isobel R. Contento, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metaloznawstwo Wydanie 8</b>, <font color="navy">Karol Przybyłowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metaloznawstwo Wydanie 8, Karol Przybyłowicz, Wydawnictwo WNT
<b>S5/S7 Windows Programowanie i symulacja sterowników PLC firmy Siemens</b>, <font color="navy">Artur Król, Joanna Moczko-Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
S5/S7 Windows Programowanie i symulacja sterowników PLC firmy Siemens, Artur Król, Joanna Moczko-Król, Wydawnictwo NAKOM
<b>Chemia organiczna Część III</b>, <font color="navy">Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chemia organiczna Część III, Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S, Wydawnictwo WNT
<b>Astronomia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Stephen P. Maran</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Astronomia dla bystrzaków, Stephen P. Maran, Wydawnictwo Septem
<b>Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu</b>, <font color="navy">Dale Carnegie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus
<b>Egzamin gimnazjalny 2010-2011 Część matematyczno-przyrodnicza</b>, <font color="navy">Stanisław Kalisz, Jan Kulbicki, Henryk Rudzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Nowik</font>
Egzamin gimnazjalny 2010-2011 Część matematyczno-przyrodnicza, Stanisław Kalisz, Jan Kulbicki, Henryk Rudzki, Wydawnictwo Nowik
<b>Gadżety szpiegowskie Szalony Geniusz</b>, <font color="navy">Brad Graham, Kathy McGowan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gadżety szpiegowskie Szalony Geniusz, Brad Graham, Kathy McGowan, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy algorytmizacji i programowania

Podstawy algorytmizacji i programowania

63.00zł
53.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT

piątek, 26 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami