Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Transakcje i monety internetowe Kryptologia a biznes - bezpieczeństwo stosowane

Transakcje i monety internetowe Kryptologia a biznes - bezpieczeństwo stosowane

89.00zł
71.20zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera 34.00zł 24.14zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-0484-5

Ilość stron: 112

Data wydania: 02/2009

Twarda oprawa

Sztuka myślenia strategicznego

  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą - przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań - poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Rozdziały:

Zamiast wstępu (11)
Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim działasz (28)
  • Układ sił (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteś falą? (55)
  • Pożytki z pływania żabką (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • Ominięcie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeń (72)
  • Dla wyjątkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje się zaletą (75)
  • Czy nie tego właśnie szukałeś? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógłbyś stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiązanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to działa (79)
  • Wiesz, jak bardzo się staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to mają. Dołącz do szczęśliwych (83)
  • Dzięki nam możesz dużo więcej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj się wolny (85)
  • Inni są ułomni i nigdy Ci tego nie dadzą (86)

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • Pełne zrozumienie konsumenta (92)
  • Odwołanie się do cenionych wartości (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera
Tytuł książki: "Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.00zł 24.14zł
Klienci, którzy kupili „Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera”, kupili także:
<b>Prezentacje w programie PowerPoint Przewodnik</b>, <font color="navy">Mary Munter, Dave Paradi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Prezentacje w programie PowerPoint Przewodnik, Mary Munter, Dave Paradi, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce</b>, <font color="navy">Wiktor Niedzicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce, Wiktor Niedzicki, Wydawnictwo Poltext
<b>Zarządzanie działalnością innowacyjną</b>, <font color="navy">Lidia Białoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Zarządzanie działalnością innowacyjną, Lidia Białoń, Wydawnictwo PLACET
<b>Matematyka w szkole średniej Powtórzenie i zbiór zadań</b>, <font color="navy">Szymański Karol, Dróbka Norbert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w szkole średniej Powtórzenie i zbiór zadań, Szymański Karol, Dróbka Norbert, Wydawnictwo WNT
<b>Między asemblerem a językiem C Podstawy oprogramowania wbudowanego</b>, <font color="navy">Daniel W. Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Między asemblerem a językiem C Podstawy oprogramowania wbudowanego, Daniel W. Lewis, Wydawnictwo RM
<b>Elementy logiki i teorii mnogości w zadaniach Wydanie 12</b>, <font color="navy">Wiktor Marek, Janusz Onyszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elementy logiki i teorii mnogości w zadaniach Wydanie 12, Wiktor Marek, Janusz Onyszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców</b>, <font color="navy">Dariusz Świerk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców, Dariusz Świerk, Wydawnictwo Onepress
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 4 + CD</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 4 + CD, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows</b>, <font color="navy">Greg Hoglund, Jamie Butler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows, Greg Hoglund, Jamie Butler, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Matematyczne zasady filozofii naturalnej (Principia) - Isaac Newton

Matematyczne zasady filozofii naturalnej (Principia) - Isaac Newton

149.90zł
112.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami