Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Sprzedaż i krótka sprzedaż Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

Sprzedaż i krótka sprzedaż Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

99.00zł
79.20zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera 34.00zł 24.14zł
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-0484-5

Ilość stron: 112

Data wydania: 02/2009

Twarda oprawa

Sztuka myślenia strategicznego

  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą - przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań - poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Rozdziały:

Zamiast wstępu (11)
Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim działasz (28)
  • Układ sił (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteś falą? (55)
  • Pożytki z pływania żabką (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • Ominięcie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeń (72)
  • Dla wyjątkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje się zaletą (75)
  • Czy nie tego właśnie szukałeś? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógłbyś stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiązanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to działa (79)
  • Wiesz, jak bardzo się staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to mają. Dołącz do szczęśliwych (83)
  • Dzięki nam możesz dużo więcej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj się wolny (85)
  • Inni są ułomni i nigdy Ci tego nie dadzą (86)

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • Pełne zrozumienie konsumenta (92)
  • Odwołanie się do cenionych wartości (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)
Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera
Tytuł książki: "Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.00zł 24.14zł
Klienci, którzy kupili „Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera”, kupili także:
<b>Samochody osobowe i pochodne</b>, <font color="navy">Jerzy Jackowski, Jacek Łęgiewicz, Marcin Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody osobowe i pochodne, Jerzy Jackowski, Jacek Łęgiewicz, Marcin Wieczorek, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Feynmana wykłady z fizyki Feynman radzi Wydanie 2</b>, <font color="navy">Richard P. Feynman, Michael A. Gottlieb, Ralph Leighton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Feynmana wykłady z fizyki Feynman radzi Wydanie 2, Richard P. Feynman, Michael A. Gottlieb, Ralph Leighton, Wydawnictwo HELION
<b>Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce</b>, <font color="navy">Krzysztof Ciesielski, Zdzisław Pogoda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Demart</font>
Królowa bez Nobla. Rozmowy o matematyce, Krzysztof Ciesielski, Zdzisław Pogoda, Wydawnictwo Demart
<b>Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia</b>, <font color="navy">Nick Bostrom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia, Nick Bostrom, Wydawnictwo HELION
<b>Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Paweł Lenar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych Wydanie II rozszerzone, Paweł Lenar, Wydawnictwo Onepress
<b>C# Rusz głową! Wydanie III</b>, <font color="navy">Jennifer Greene, Andrew Stellman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C# Rusz głową! Wydanie III, Jennifer Greene, Andrew Stellman, Wydawnictwo HELION
<b>Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień</b>, <font color="navy">Mark Woods, Trapper Woods</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień, Mark Woods, Trapper Woods, Wydawnictwo Onepress
<b>Praktyczny kurs Turbo Pascala wydanie IV</b>, <font color="navy">Tomasz M. Sadowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Praktyczny kurs Turbo Pascala wydanie IV, Tomasz M. Sadowski, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość zarządcza w banku</b>, <font color="navy">Agnieszka Piechocka-Kałużna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunkowość zarządcza w banku, Agnieszka Piechocka-Kałużna, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
e-Matematyka wspomagająca ekonomię

e-Matematyka wspomagająca ekonomię

69.00zł
58.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami