Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Układy cyfrowe Mikrokontrolery » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Decyzyjne Systemy Zarządzania

Decyzyjne Systemy Zarządzania

95.00zł
80.75zł
Arduino dla początkujących Podstawy i szkice 29.90zł 21.53zł
Arduino dla początkujących Podstawy i szkice

Tytuł: Arduino dla początkujących Podstawy i szkice
Autor: Simon Monk
ISBN: 978-83-246-8707-7
Ilość stron: 144
Data wydania: 04/2014
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 29.90zł 21.53zł


Podręcznik programisty Arduino!

Jeśli nie po drodze Ci z lutownicą i trawieniem płytek, a Twoją pasją jest elektronika, Arduino to platforma dla Ciebie! Dzięki niej rozwiniesz skrzydła i zrealizujesz swoje wymarzone projekty. Do rynkowego sukcesu Arduino z pewnością przyczyniły się świetna dokumentacja, obszerne źródła informacji oraz środowisko przeznaczone specjalnie do tworzenia oprogramowania. Obecnie dzięki tej platformie oraz dodatkowym akcesoriom jesteś w stanie zbudować praktycznie dowolny projekt — nieważne, czy jest to licznik Geigera czy sterownik oświetlenia LED.

W tej książce główny nacisk został położony na aspekty związane z programowaniem Arduino. W trakcie lektury opanujesz podstawy języka C, a poza tym nauczysz się używać struktur danych oraz korzystać z analogowych i cyfrowych złączy znajdujących się na płytce Arduino.

Ponadto poznasz możliwości standardowej biblioteki Arduino, sposoby zapisywania programu oraz techniki wyświetlania informacji na ekranach LCD. Na sam koniec dowiesz się, jak podpiąć płytkę Arduino do sieci, a następnie zaprogramować aplikację sieci Ethernet. Książka ta jest doskonałym podręcznikiem dla wszystkich pasjonatów elektroniki chcących lepiej poznać platformę Arduino.

Dzięki tej książce:
- zaznajomisz się z konstrukcją płytki Arduino
- poznasz podstawy C wymagane do programowania Arduino
- odbierzesz i wyślesz dane przez interfejs wejścia-wyjścia
- rozpoczniesz przygodę z platformą Arduino

Lektura obowiązkowa każdego adepta platformy Arduino!

Spis treści:

Wstęp (11)

  • Czym jest Arduino? (11)
  • Co będzie potrzebne? (12)
  • Korzystanie z niniejszej książki (12)
  • Pomoce (13)

Rozdział 1. Oto Arduino (15)

  • Mikrokontrolery (15)
    • Płyty rozwojowe (16)
  • Płyta Arduino (17)
    • Zasilanie (17)
    • Złącza zasilania (17)
    • Wejścia analogowe (18)
    • Złącza cyfrowe (18)
    • Mikrokontroler (18)
    • Pozostałe podzespoły (19)
  • Początki Arduino (19)
  • Rodzina płyt Arduino (21)
    • Uno, Duemilanove i Diecimila (21)
    • Mega (22)
    • Nano (22)
    • Bluetooth (23)
    • Lilypad (24)
    • Inne "oficjalne" płytki (24)
  • Inne klony i odmiany Arduino (25)
  • Podsumowanie (25)

Rozdział 2. Rozpoczynamy przygodę z Arduino (27)

  • Zasilanie (27)
  • Instalacja oprogramowania (28)
  • Ładowanie pierwszego szkicu (28)
  • Aplikacja Arduino (33)
  • Podsumowanie (34)

Rozdział 3. Podstawy języka C (35)

  • Programowanie (35)
  • Czym jest język programowania? (36)
  • Blink po raz kolejny (40)
  • Zmienne (42)
  • Eksperymentowanie w języku C (44)
    • Zmienne numeryczne i arytmetyka (45)
  • Polecenia (47)
    • if (47)
    • for (49)
    • while (51)
  • Dyrektywa #define (52)
  • Podsumowanie (52)

Rozdział 4. Funkcje (53)

  • Czym jest funkcja? (53)
  • Parametry (54)
  • Zmienne globalne, lokalne i statyczne (55)
  • Zwracanie wartości (58)
  • Zmienne innych typów (59)
    • float (59)
    • boolean (60)
    • Inne typy danych (61)
  • Styl zapisu kodu (62)
    • Wcięcia (62)
    • Nawiasy klamrowe otwierające (63)
    • Białe znaki (63)
    • Komentarze (64)
  • Podsumowanie (65)

Rozdział 5. Tablice i łańcuchy (67)

  • Tablice (67)
    • Zastosowanie tablic do alfabetu Morse'a i sygnału SOS (70)
  • Tablice łańcuchów (71)
    • Literały łańcuchowe (71)
    • Zmienne łańcuchowe (72)
  • Tłumacz alfabetu Morse'a (73)
    • Dane (73)
    • Zmienne globalne i funkcja setup (74)
    • Funkcja loop (75)
    • Funkcja flashSequence (77)
    • Funkcja flashDotOrDash (78)
    • Składanie całości programu (78)
  • Podsumowanie (80)

Rozdział 6. Wejścia i wyjścia (81)

  • Wyjścia cyfrowe (81)
  • Wejścia cyfrowe (84)
    • Rezystor podwyższający (85)
    • Wewnętrzny rezystor podwyższający (88)
    • Usuwanie stuków (88)
  • Wyjścia analogowe (93)
  • Wejścia analogowe (95)
  • Podsumowanie (96)

Rozdział 7. Standardowa biblioteka Arduino (97)

  • Liczby losowe (97)
  • Funkcje matematyczne (99)
  • Manipulacja bitami (99)
  • Zaawansowane funkcje wejścia i wyjścia (102)
    • Generowanie tonów (102)
    • Wprowadzanie rejestru przesuwnego (103)
  • Przerwania (103)
  • Podsumowanie (105)

Rozdział 8. Zapisywanie danych (107)

  • Stałe (107)
  • Dyrektywa PROGMEM (108)
  • EEPROM (109)
    • Przechowywanie wartości zmiennej typu int w pamięci EEPROM (110)
    • Przechowywanie wartości typu float w pamięci EEPROM (unie) (110)
    • Przechowywanie łańcucha w pamięci EEPROM (111)
    • Wymazywanie zawartości pamięci EEPROM (112)
  • Kompresja (112)
    • Kompresja zakresu (112)
  • Podsumowanie (113)

Rozdział 9. Wyświetlacze LCD (115)

  • Tablica wyświetlająca komunikaty za pośrednictwem interfejsu USB (116)
  • Korzystanie z wyświetlacza (118)
  • Inne funkcje biblioteki wyświetlacza LCD (119)
  • Podsumowanie (120)

Rozdział 10. Programowanie aplikacji sieci Ethernet (121)

  • Płytki pozwalające na pracę w sieci Ethernet (122)
  • Komunikacja z serwerami sieciowymi (122)
    • HTTP (122)
  • Arduino w roli serwera sieci Web (123)
  • Konfigurowanie złączy Arduino za pośrednictwem sieci (126)
  • Podsumowanie (131)

Rozdział 11. C++ i biblioteki (133)

  • Mechanizmy obiektowe (133)
    • Klasy i metody (133)
  • Przykład wbudowanej biblioteki (134)
  • Tworzenie bibliotek (134)
    • Plik nagłówkowy (134)
    • Plik implementacji (136)
    • Uzupełnianie swojej biblioteki (137)
  • Podsumowanie (139)
Arduino dla początkujących Podstawy i szkice
Tytuł książki: "Arduino dla początkujących Podstawy i szkice"
Autor: Simon Monk
Wydawnictwo: HELION
Cena: 29.90zł 21.53zł
Klienci, którzy kupili „Arduino dla początkujących Podstawy i szkice”, kupili także:
<b>Arduino dla początkujących Kolejny krok</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino dla początkujących Kolejny krok, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi</b>, <font color="navy">Dominique Guinard, Vlad Trifa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi, Dominique Guinard, Vlad Trifa, Wydawnictwo HELION
<b>Cyfrowe przetwarzanie sygnałów Od teorii do zastosowań Wydanie 2</b>, <font color="navy">Tomasz P. Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów Od teorii do zastosowań Wydanie 2, Tomasz P. Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie II</b>, <font color="navy">Charles Platt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie II, Charles Platt, Wydawnictwo HELION
<b>Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania, Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Arduino. 65 praktycznych projektów</b>, <font color="navy">John Boxall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino. 65 praktycznych projektów, John Boxall, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich

Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami