Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Układy cyfrowe Mikrokontrolery » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki ASP.NET Core 2.0. Wzorzec MVC, konfiguracja, routing, wdrażanie i jeszcze więcej

Tajniki ASP.NET Core 2.0. Wzorzec MVC, konfiguracja, routing, wdrażanie i jeszcze więcej

126.00zł
100.80zł
Arduino w akcji Poznaj możliwości platformy Arduino! 69.00zł
Arduino w akcji Poznaj możliwości platformy Arduino!

Tytuł: Arduino w akcji Poznaj możliwości platformy Arduino!
Autor: Martin Evans, Joshua Noble, Jordan Hochenbaum
ISBN: 978-83-246-6356-9
Ilość stron: 368
Data wydania: 05/2014
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł


Poznaj możliwości platformy Arduino!

Arduino to niesamowita platforma, która otworzyła świat elektroniki przed wszystkimi. Dzięki niej możesz zbudować zaawansowany układ elektroniczny bez konieczności wykonywania czasochłonnych projektów i żmudnych obliczeń. Arduino błyskawicznie zyskało ogromną popularność, a w ślad za nią pojawiły się w sprzedaży liczne dodatkowe moduły. Pozwalają one zbudować dowolne urządzenie — ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!

Ta wyjątkowa książka została w całości poświęcona platformie Arduino. Znajdziesz tu szczegółowe omówienie możliwości platformy, liczne przykłady oraz opisy. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować środowisko pracy, oraz rozpoczniesz tworzenie prostych projektów, korzystających z cyfrowych portów wejścia-wyjścia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz bardziej zaawansowane możliwości Arduino.

Wykorzystasz silniki prądu stałego i serwomechanizmy, zastosujesz czujniki ultradźwiękowe oraz wyświetlisz informacje na wyświetlaczu LCD. Ponadto przekonasz się, że można zintegrować Arduino z systemem iOS oraz innym oprogramowaniem. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich pasjonatów elektroniki.

Dzięki tej książce:
• poznasz tajniki platformy Arduino
• wykorzystasz czujniki oraz silniki
• skomunikujesz się z układem za pomocą sieci
• odkryjesz dla siebie potencjał drzemiący w tej platformie!

Twoja przepustka do świata elektroniki.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. ZACZYNAMY (19)

Rozdział 1. Witaj, Arduino (21)

  • 1.1. Krótka historia Arduino (22)
  • 1.2. Arduino (23)
    • 1.2.1. Arduino Uno (23)
    • 1.2.2. Arduino Duemilanove (24)
    • 1.2.3. Arduino Ethernet (24)
    • 1.2.4. Arduino Mega (25)
    • 1.2.5. Inne wersje Arduino (25)
    • 1.2.6. Atak klonów (27)
    • 1.2.7. Zaczynamy pracę z Arduino (28)
  • 1.3. Przygotowywanie środowiska pracy (28)
    • 1.3.1. Oprogramowanie dla Arduino (28)
    • 1.3.2. Podstawowa konfiguracja sprzętu (29)
    • 1.3.3. Twój niezbędnik Arduino (29)
  • 1.4. Niech coś się wydarzy! (30)
    • 1.4.1. Twoja pierwsza migająca dioda świecąca (30)
    • 1.4.2. Szkic błyskający diodą świecącą (30)
    • 1.4.3. Łączymy wszystko razem (31)
    • 1.4.4. Ładowanie i testowanie programu (32)
  • 1.5. Poznajemy zintegrowane środowisko programistyczne (33)
    • 1.5.1. Edytor kodu (34)
    • 1.5.2. Monitor portu szeregowego (34)
    • 1.5.3. Wyłapywanie błędów (36)
    • 1.5.4. Przetwarzanie kodu (36)
  • 1.6. Budowa szkicu (37)
    • 1.6.1. Procedura "setup" (37)
    • 1.6.2. Nieskończona pętla (37)
  • 1.7. Komentowanie kodu (38)
  • 1.8. Podsumowanie (39)

Rozdział 2. Cyfrowe wejścia i wyjścia (41)

  • 2.1. Zaczynamy (41)
    • 2.1.1. Wykorzystanie płytki stykowej (42)
    • 2.1.2. Schemat obwodu (42)
    • 2.1.3. Diody świecące (44)
    • 2.1.4. Połączenia (44)
    • 2.1.5. Szkic błyskający pięcioma diodami (44)
    • 2.1.6. Załadowanie i test (47)
  • 2.2. Przejęcie kontroli (47)
    • 2.2.1. Schemat obwodu (47)
    • 2.2.2. Połączenia (47)
    • 2.2.3. Wtrącające się przerwania (49)
    • 2.2.4. Szkic pozwalający kontrolować diody przy pomocy przycisku (49)
    • 2.2.5. Załadowanie i test (52)
    • 2.2.6. Czas na przerwę (52)
    • 2.2.7. Załadowanie i test (53)
  • 2.3. Miernik refleksu (53)
    • 2.3.1. Schemat obwodu (53)
    • 2.3.2. Połączenia (53)
    • 2.3.3. Szkic do pomiaru refleksu (53)
    • 2.3.4. Załadowanie i test (56)
  • 2.4. Miernik refleksu - kto naprawdę jest najszybszy? (56)
    • 2.4.1. Szkic do pomiaru refleksu (57)
    • 2.4.2. Załadowanie i test (58)
  • 2.5. Podsumowanie (58)

Rozdział 3. Proste projekty: wejście i wyjście (61)

  • 3.1. Pora na świat analogowy (62)
    • 3.1.1. Jaka jest różnica pomiędzy sygnałem analogowym i cyfrowym? (62)
    • 3.1.2. Odczyt sygnału z potencjometru (63)
    • 3.1.3. Podłączanie elementów (64)
    • 3.1.4. Szkic do odczytu ustawienia potencjometru (64)
    • 3.1.5. Załadowanie i test (66)
  • 3.2. Przetwornik piezoelektryczny (67)
    • 3.2.1. Schemat obwodu (68)
    • 3.2.2. Połączenia (69)
    • 3.2.3. Szkic pozwalający mierzyć impulsy pochodzące z przetwornika piezoelektrycznego (70)
    • 3.2.4. Załadowanie i test (72)
    • 3.2.5. Obwód z dodanym głośniczkiem (72)
    • 3.2.6. Połączenia (72)
    • 3.2.7. Szkic generujący dźwięk (74)
    • 3.2.8. Załadowanie i test (74)
  • 3.3. Budowa pentatonicznej klawiatury muzycznej (75)
    • 3.3.1. Schemat obwodu (75)
    • 3.3.2. Połączenia (75)
    • 3.3.3. Szkic obsługujący klawiaturę pentatoniczną (77)
    • 3.3.4. Załadowanie i test (78)
  • 3.4. Podsumowanie (79)

CZĘŚĆ II. ZAPRZĘGAMY ARDUINO DO PRACY (81)

Rozdział 4. Rozszerzanie Arduino (83)

  • 4.1. Zwiększanie możliwości Arduino poprzez dodatkowe biblioteki programistyczne (84)
  • 4.2. Biblioteka podstawowa (84)
  • 4.3. Biblioteki standardowe (85)
    • 4.3.1. Projektowanie sterowane testami przy użyciu biblioteki ArduinoTestSuite (85)
    • 4.3.2. Zapisywanie wartości w pamięci EEPROM (86)
    • 4.3.3. Zapisywanie większych ilości danych na kartach SD (87)
    • 4.3.4. Podłączanie do sieci w standardzie Ethernet (89)
    • 4.3.5. Komunikacja szeregowa z użyciem protokołu Firmata (90)
    • 4.3.6. Wyświetlanie informacji przy użyciu biblioteki LiquidCrystal (91)
    • 4.3.7. Sterowanie serwomechanizmami (92)
    • 4.3.8. Sterowanie silnikiem krokowym (92)
    • 4.3.9. Komunikacja z urządzeniami na magistrali SPI (93)
    • 4.3.10. Komunikacja przy użyciu magistrali dwuprzewodowej (95)
    • 4.3.11. Uzyskiwanie większej liczby portów szeregowych przy pomocy biblioteki SoftwareSerial (95)
  • 4.4. Biblioteki udostępnione przez użytkowników (98)
    • 4.4.1. Instalowanie nowej biblioteki (98)
  • 4.5. Rozbudowa Arduino przy użyciu nakładek (99)
    • 4.5.1. Popularne nakładki (99)
    • 4.5.2. Pułapka: czy to będzie działać z moim Arduino? (102)
  • 4.6. Podsumowanie (103)

Rozdział 5. Arduino w ruchu (105)

  • 5.1. Nabieranie prędkości z silnikami prądu stałego (106)
    • 5.1.1. Uruchamianie i zatrzymywanie silnika (107)
    • 5.1.2. Szkic uruchamiający i zatrzymujący mały silnik prądu stałego (108)
    • 5.1.3. Łączenie komponentów (108)
    • 5.1.4. Załadowanie i test szkicu (110)
  • 5.2. Sterowanie prędkością i obracanie silnika w przeciwnym kierunku (111)
    • 5.2.1. Modulacja PWM przybywa na ratunek (112)
    • 5.2.2. Mostek H do sterowania silnikiem (112)
    • 5.2.3. Układ L293D (114)
    • 5.2.4. Łączenie elementów (115)
    • 5.2.5. Szkic sterujący układem L293D (116)
    • 5.2.6. Załadowanie i test szkicu (117)
    • 5.2.7. Zmiana prędkości obrotów silnika (117)
    • 5.2.8. Załadowanie i test szkicu (118)
  • 5.3. Silniki krokowe: jeden krok naraz (119)
    • 5.3.1. Silniki bipolarne i unipolarne (119)
    • 5.3.2. Łączenie komponentów (122)
    • 5.3.3. Funkcje biblioteki silnika krokowego (123)
    • 5.3.4. Szkic sterujący silnikiem krokowym (125)
    • 5.3.5. Załadowanie i test szkicu (126)
  • 5.4. Serwomechanizmy nie są takie straszne (126)
    • 5.4.1. Sterowanie serwomechanizmem (126)
    • 5.4.2. Funkcje i metody sterujące serwomechanizmem (127)
    • 5.4.3. Szkic sterujący serwomechanizmem (128)
    • 5.4.4. Łączenie komponentów (129)
    • 5.4.5. Załadowanie i test szkicu (129)
  • 5.5. Wielka siła małego silnika bezszczotkowego (130)
    • 5.5.1. Dlaczego bez szczotek (130)
    • 5.5.2. Sterowanie (131)
    • 5.5.3. Szkic sterujący silnikiem bezszczotkowym (132)
    • 5.5.4. Łączenie komponentów (134)
    • 5.5.5. Załadowanie i test szkicu (134)
    • 5.5.6. Obroty w przeciwnym kierunku (135)
    • 5.5.7. Szkic zmieniający kierunek obrotów silnika bezszczotkowego (135)
    • 5.5.8. Łączenie komponentów (136)
    • 5.5.9. Załadowanie i test szkicu (136)
  • 5.6. Nakładka sterująca kilkoma silnikami (136)
  • 5.7. Podsumowanie (137)

Rozdział 6. Wykrywanie przedmiotów (139)

  • 6.1. Ultradźwiękowe wykrywanie przedmiotów (139)
    • 6.1.1. Wybór czujnika ultradźwiękowego (140)
    • 6.1.2. Trzy lub cztery przewody (141)
    • 6.1.3. Szkice do ultradźwiękowego wykrywania przedmiotów (142)
    • 6.1.4. Łączenie elementów (144)
    • 6.1.5. Załadowanie i test szkicu (145)
  • 6.2. Pomiar odległości za pomocą podczerwieni (145)
    • 6.2.1. Łączenie czujników podczerwieni i ultradźwiękowego (146)
    • 6.2.2. Czujnik Sharp GP2D12 (146)
    • 6.2.3. Nieliniowy algorytm obliczania odległości (146)
    • 6.2.4. Szkic do pomiaru odległości (147)
    • 6.2.5. Łączenie elementów (149)
    • 6.2.6. Załadowanie i test szkicu (149)
  • 6.3. Wykrywanie ruchu metodą pasywnej podczerwieni (149)
    • 6.3.1. Użycie czujnika Parallax (151)
    • 6.3.2. Szkic do wykrywania ruchu za pomocą podczerwieni (151)
    • 6.3.3. Łączenie elementów (152)
    • 6.3.4. Załadowanie i test szkicu (153)
  • 6.4. Podsumowanie (154)

Rozdział 7. Wyświetlacze LCD (155)

  • 7.1. Wprowadzenie do wyświetlaczy LCD (156)
    • 7.1.1. Ciągi znaków: zmienne typu String i char (156)
  • 7.2. Równoległy wyświetlacz znakowy Hitachi HD44780 (158)
    • 7.2.1. Wyświetlacz 4-bitowy czy 8-bitowy? (159)
    • 7.2.2. Biblioteka i funkcje (159)
    • 7.2.3. Schemat układu (159)
    • 7.2.4. Łączenie komponentów w trybie 4-bitowym (160)
    • 7.2.5. Szkic sterujący wyświetlaczem Hitachi HD44780 (162)
    • 7.2.6. Załadowanie i test szkicu (163)
  • 7.3. Stacja meteorologiczna z szeregowym wyświetlaczem LCD (164)
    • 7.3.1. Wyświetlacze szeregowe i równoległe (164)
    • 7.3.2. Biblioteka SerLCD i jej funkcje (165)
    • 7.3.3. Czujnik temperatury Maxim DS18B20 (166)
    • 7.3.4. Biblioteki OneWire i DallasTemperature (167)
    • 7.3.5. Schemat układu (167)
    • 7.3.6. Łączenie wszystkich komponentów (167)
    • 7.3.7. Szkic dla stacji meteorologicznej z wyświetlaczem LCD (169)
    • 7.3.8. Załadowanie i test szkicu (170)
  • 7.4. Wyświetlacz graficzny Samsung KS0108 (171)
    • 7.4.1. Biblioteka i funkcje (171)
    • 7.4.2. Schemat połączeń (171)
    • 7.4.3. Łączenie wszystkich komponentów (172)
    • 7.4.4. Szkic do rysowania na wyświetlaczu graficznym (173)
    • 7.4.5. Załadowanie i test szkicu (175)
  • 7.5. Podsumowanie (176)

Rozdział 8. Komunikacja (177)

  • 8.1. Technologia Ethernet (178)
    • 8.1.1. Biblioteka Ethernet (179)
    • 8.1.2. Nakładka Ethernet z kartą SD (180)
  • 8.2. Serwer WWW Arduino (181)
    • 8.2.1. Konfiguracja serwera (181)
    • 8.2.2. Szkic konfigurujący serwer WWW (182)
    • 8.2.3. Załadowanie i test szkicu (184)
    • 8.2.4. Usuwanie usterek (184)
  • 8.3. Ćwir, ćwir - komunikacja z portalem Twitter (184)
    • 8.3.1. Twitter i tokeny (185)
    • 8.3.2. Biblioteki i funkcje (185)
    • 8.3.3. Schemat układu i połączenia komponentów (185)
    • 8.3.4. Szkic do wysyłania tweeta po naciśnięciu przycisku (186)
    • 8.3.5. Załadowanie i test szkicu (187)
  • 8.4. Łączność Wi-Fi (188)
    • 8.4.1. Nakładka Arduino WiFi (189)
    • 8.4.2. Biblioteka WiFi i jej funkcje (190)
    • 8.4.3. Ruchy ciała i bezprzewodowe przyspieszeniomierze (192)
    • 8.4.4. Łączenie komponentów (192)
    • 8.4.5. Szkic do komunikacji Bluetooth (193)
    • 8.4.6. Załadowanie i test szkicu (196)
  • 8.5. Bezprzewodowa łączność Bluetooth (196)
    • 8.5.1. Płyta ArduinoBT (196)
    • 8.5.2. Dodawanie modułu Bluetooth (198)
    • 8.5.3. Nawiązywanie połączenia Bluetooth (198)
    • 8.5.4. Szkic do komunikacji Bluetooth (199)
  • 8.6. Interfejs SPI (200)
    • 8.6.1. Biblioteka SPI (200)
    • 8.6.2. Urządzenia SPI i potencjometry cyfrowe (201)
    • 8.6.3. Schemat układu i połączenia elementów (202)
    • 8.6.4. Szkic cyfrowego sterownika diod LED (203)
  • 8.7. Rejestrowanie danych (204)
    • 8.7.1. Rodzaje pamięci (205)
    • 8.7.2. Karty SD i biblioteka SD (205)
    • 8.7.3. Szkic rejestrujący na karcie SD dane z czujnika (206)
  • 8.8. Serwis Xively (207)
    • 8.8.1. Tworzenie konta i pobieranie klucza API (208)
    • 8.8.2. Tworzenie nowego kanału danych (208)
    • 8.8.3. Szkic do rejestrowania danych z czujnika w serwisie Xively (209)
    • 8.8.4. Załadowanie i test szkicu (211)
  • 8.9. Podsumowanie (212)

Rozdział 9. Czas na gry (213)

  • 9.1. Nintendo Wii pozdrawia Cię (213)
    • 9.1.1. Kontroler Wii Nunchuk (214)
    • 9.1.2. Połączenie z kontrolerem Nunchuk (216)
    • 9.1.3. Wii zaczyna mówić (218)
    • 9.1.4. Wii testuje (226)
  • 9.2. Wejście konsoli Xbox na rynek (227)
    • 9.2.1. Połączenie (228)
    • 9.2.2. Biblioteka hosta USB (229)
    • 9.2.3. Pozyskiwanie informacji o kontrolerze Xbox za pomocą nakładki hosta USB (229)
    • 9.2.4. Obowiązek raportowania przez kontroler Xbox (231)
    • 9.2.5. Czas na uruchomienie (233)
    • 9.2.6. Łączenie za pomocą kodu (233)
    • 9.2.7. Szkic Xboxhid.ino (235)
    • 9.2.8. Łączenie i testowanie układów (239)
  • 9.3. Podsumowanie (239)

Rozdział 10. Integracja Arduino z urządzeniami iOS (241)

  • 10.1. Podłączanie urządzenia iOS do Arduino (243)
    • 10.1.1. Przewód szeregowy Redpark (243)
    • 10.1.2. Ostateczne połączenie (244)
  • 10.2. Kod iOS (245)
    • 10.2.1. Tworzenie jednookienkowej aplikacji w środowisku Xcode (245)
    • 10.2.2. Tworzenie kodu (250)
  • 10.3. Angażujemy Arduino (253)
    • 10.3.1. Szkic do sterowania diodą LED z urządzenia iOS (253)
    • 10.3.2. Testowanie szkicu (254)
  • 10.4. Zróbmy coś więcej w Xcode (255)
    • 10.4.1. Dodawanie kontrolki Slider (255)
  • 10.5. Obsługa suwaka w Arduino (259)
    • 10.5.1. Układ Arduino do obsługi suwaka (260)
    • 10.5.2. Testowanie układu (261)
  • 10.6. Wysyłanie danych do urządzenia iOS (262)
    • 10.6.1. Kodowanie w środowisku Xcode (262)
    • 10.6.2. Podczerwony czujnik odległości GP2D12 (265)
    • 10.6.3. Test (267)
  • 10.7. Podsumowanie (267)

Rozdział 11. Elektroniczne gadżety (269)

  • 11.1. Wprowadzenie do płyty LilyPad (270)
    • 11.1.1. Akcesoria LilyPad (271)
    • 11.1.2. Przewodzące nici i tkaniny (272)
  • 11.2. Kurtka z wyłącznikami (274)
  • 11.3. Osobiste pianino (276)
  • 11.4. Płyta Arduino Pro Mini (279)
  • 11.5. Inteligentne słuchawki (280)
  • 11.6. Kurtka z kompasem (282)
  • 11.7. Podsumowanie (286)

Rozdział 12. Stosowanie nakładek (287)

  • 12.1. Podstawowe informacje o nakładkach (287)
  • 12.2. Nakładka silnikowa Adafruit (288)
    • 12.2.1. Biblioteka AFMotor (289)
    • 12.2.2. Zastosowanie nakładki z silnikiem krokowym (290)
    • 12.2.3. Zastosowanie nakładki z silnikiem prądu stałego (292)
    • 12.2.4. Zakup nakładki silnikowej (294)
  • 12.3. Jak zbudować własną nakładkę (295)
    • 12.3.1. Pamięć (295)
    • 12.3.2. Przesuwniki poziomów (296)
    • 12.3.3. Uchwyt karty SD (296)
    • 12.3.4. Podłączanie karty SD do płyty Arduino (297)
    • 12.3.5. Przygotowywanie płyty perforowanej (299)
    • 12.3.6. Test nakładki (302)
  • 12.4. Podsumowanie (303)

Rozdział 13. Integracja z oprogramowaniem (305)

  • 13.1. Kanał komunikacji szeregowej (306)
  • 13.2. Serwomechanizm śledzący twarz (307)
    • 13.2.1. Montaż mechanizmu śledzącego twarz (308)
    • 13.2.2. Kod do śledzenia twarzy (309)
  • 13.3. Zastosowanie oprogramowania Firmata do budowy equalizera (313)
    • 13.3.1. Zastosowanie Firmata w Twojej aplikacji (314)
    • 13.3.2. Analiza dźwięku w środowisku Processing (315)
    • 13.3.3. Montaż elementów equalizera (315)
    • 13.3.4. Kod equalizera (316)
  • 13.4. Zastosowanie Pure Data do budowy syntezatora (319)
    • 13.4.1. Montaż komponentów syntezatora (320)
    • 13.4.2. Kod syntezatora (320)
  • 13.5. Zastosowanie języka Python do mierzenia temperatury (324)
    • 13.5.1. Biblioteka szeregowa w języku Python (324)
    • 13.5.2. Montaż komponentów termometru (325)
    • 13.5.3. Kod monitorujący temperaturę (326)
  • 13.6. Podsumowanie (328)

Dodatek A. Instalacja środowiska Arduino IDE (329)

  • A.1. Windows (329)
    • A.1.1. Instalacja sterowników do płyty Arduino (329)
  • A.2. Mac OS X (332)
  • A.3. Linux (333)

Dodatek B. Podręcznik kodowania (337)

  • B.1. Historia języka Arduino (337)
  • B.2. Zmienne (338)
    • B.2.1. Typy zmiennych (339)
    • B.2.2. Tabele (340)
    • B.2.3. Ciągi znaków (341)
    • B.2.4. Stałe (341)
    • B.2.5. Zasięg zmiennych (342)
  • B.3. Przejęcie kontroli (343)
    • B.3.1. Instrukcje if, else, else if (344)
    • B.3.2. Instrukcja switch-case (346)
    • B.3.3. Operatory logiczne (347)
  • B.4. Zapętlenie (348)
    • B.4.1. Pętla for (348)
    • B.4.2. Pętla while (349)
    • B.4.3. Pętla do while (350)
  • B.5. Funkcje (350)
  • B.6. Podsumowanie (351)

Dodatek C. Biblioteki (353)

  • C.1. Anatomia biblioteki (353)
    • C.1.1. Plik .h (nagłówkowy) (353)
    • C.1.2. Plik .cpp (354)
  • C.2. Użycie biblioteki (355)
    • C.2.1. Zastosowanie biblioteki w szkicu (355)
    • C.2.2. Rozpowszechnianie biblioteki (356)

Dodatek D. Lista komponentów (357)

Dodatek E. Przydatne odnośniki (361)

Arduino w akcji Poznaj możliwości platformy Arduino!
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Arduino w akcji Poznaj możliwości platformy Arduino!”, kupili także:

Arduino. Automatyka domowa dla każdego, Marco Schwartz, Wydawnictwo Helion

Arduino dla początkujących. Podstawy i szkice. Wydanie II, Simon Monk, Wydawnictwo Helion

Finanse osobiste Świadome zarządzanie własnym portfelem, Marek Lipiński, Wydawnictwo Onepress

Drony dla początkujących. Konstrukcja i dostosowanie własnego quadcoptera, Terry Kilby, Belinda Kilby, Wydawnictwo Promise

Tajemnice JavaScriptu Podręcznik ninja, John Resig, Bear Bibeault, Wydawnictwo Helion

Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino, Tom Igoe, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami