Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Układy cyfrowe Mikrokontrolery » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

45.00zł
33.75zł
Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki 67.00zł 50.25zł
Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki

Tytuł: Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki
Tytuł oryginalny The TAB Book of Arduino Projects: 36 Things to Make with Shields and Proto Shields
Autor: Simon Monk
ISBN: 978-83-283-1158-9
Ilość stron: 376
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł


Spróbuj swoich sił z platformą Arduino.

Arduino to płytka, która zmieniła świat elektroniki. Dzięki niej ten magiczny świat stanął otworem przed wszystkimi chętnymi. Jeżeli marzysz o zbudowaniu własnego układu elektronicznego, realizującego ciekawe zadania, trafiłeś na doskonałą książkę. Znajdziesz w niej szczegółowe omówienie 36 niezwykłych projektów!

Zabierz się do dzieła! Sięgnij po książkę i przygotuj swoje środowisko pracy — zainstaluj narzędzia programistyczne, poznaj dostępne płytki oraz komponenty. W trakcie lektury kolejnych rozdziałów zyskasz możliwość zbudowania: wyświetlacza widmowego, sterownika paneli z diodami LED, urządzenia rozpoznającego kolory, licznika osób oraz alarmu.

Masz ochotę na więcej? Dobrze się składa, bo przed Tobą jeszcze sporo innych projektów: własny odbiornik radia FM, termometr, zegar binarny, wykrywacz metanu oraz licznik Geigera. Ta książka jest zbiorem projektów, które zainteresują nawet najbardziej wybrednego elektronika.

Dzięki tej książce:
• przygotujesz swoje środowisko pracy
• zbudujesz własny laserowy alarm
• opracujesz licznik Geigera
• spełnisz swoje marzenia o własnym układzie elektronicznym

Poznaj potęgę Arduino.

Simon Monk — doktor w dziedzinie inżynierii oprogramowania, autor wielu książek. Kilka lat spędził na uczelni, aby następnie powrócić do przemysłu. Od młodości pasjonuje się elektroniką. Jest współzałożycielem firmy Momote Ltd., działającej w branży mobilnej.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. ŚWIATŁO I KOLORY

Rozdział 1. Wyświetlacz widmowy (27)

  • Materiały (28)
  • Schemat obwodu (29)
  • Budowa (29)
    • Krok 1. Umieść rezystory we właściwych otworach (30)
    • Krok 2. Przylutuj rezystory (30)
    • Krok 3. Przylutuj diody LED do rezystorów (30)
    • Krok 4. Przylutuj ujemne złącza diod LED (32)
    • Krok 5. Sprawdź działanie diod LED (32)
    • Krok 6. Przygotuj czujnik przechyłu (34)
    • Krok 7. Przylutuj czujnik przechyłu (34)
  • Testowanie (36)
  • Szkic (36)
  • Podsumowanie (38)

Rozdział 2. Diodowy sześcian (39)

  • Materiały (40)
  • Schemat obwodu (41)
  • Budowa (43)
    • Krok 1. Przylutuj rezystory (43)
    • Krok 2. Przylutuj tranzystory i przewody połączeniowe (44)
    • Krok 3. Przygotuj szablon utrzymujący diody LED (46)
    • Krok 4. Wykonaj pierwszą warstwę diod LED (47)
    • Krok 5. Zamontuj dolną warstwę diod LED (47)
    • Krok 6. Druga warstwa (50)
    • Krok 7. Górna warstwa (50)
  • Korzystanie z diodowego sześcianu (51)
  • Szkic (52)
  • Podsumowanie (53)

Rozdział 3. Sterownik paneli diod LED o dużej mocy (55)

  • Materiały (56)
  • Schemat obwodu (57)
  • Budowa (57)
    • Krok 1. Przylutuj rezystory (58)
    • Krok 2. Przygotuj gniazda goldpin (58)
    • Krok 3. Przylutuj gniazda goldpin (59)
    • Krok 4. Przylutuj tranzystory MOSFET (60)
    • Krok 5. Przylutuj przewody połączeniowe po drugiej stronie płytki (60)
  • Korzystanie ze sterownika diod LED (63)
  • Szkic (64)
  • Podsumowanie (64)

Rozdział 4. Urządzenie rozpoznające kolory (65)

  • Materiały (65)
  • Schemat obwodu (66)
  • Budowa (67)
  • Szkic (68)
  • Podsumowanie (70)

CZĘŚĆ II. ZABEZPIECZENIA

Rozdział 5. Zamek do drzwi wyposażony w czytnik RFID (73)

  • Materiały (73)
  • Schemat obwodu (74)
  • Budowa (75)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki kontrolera (75)
    • Krok 2. Przylutuj rezystory (77)
    • Krok 3. Przylutuj pozostałe komponenty (77)
    • Krok 4. Przylutuj druty po drugiej stronie płytki czytnika (78)
  • Szkic (78)
  • Instalacja i obsługa zamka do drzwi (82)
  • Podsumowanie (83)

Rozdział 6. Zamek wyposażony w klawiaturę (85)

  • Materiały (85)
  • Schemat obwodu (87)
  • Budowa (88)
    • Krok 1. Przylutuj piny do bloku klawiszy (89)
    • Krok 2. Przylutuj piny oraz gniazda do płytki Protoshield (90)
    • Krok 3. Przylutuj rezystory (91)
    • Krok 4. Przylutuj pozostałe komponenty (91)
    • Krok 5. Przylutuj druty po drugiej stronie płytki Protoshield (92)
  • Szkic (92)
  • Instalacja i obsługa zamka z klawiszami (96)
  • Podsumowanie (97)

Rozdział 7. Zamek z czujnikiem pukania (99)

  • Materiały (99)
  • Schemat obwodu (101)
  • Budowa (102)
    • Krok 1. Przylutuj rezystor R5 i dwa piny (102)
    • Krok 2. Przylutuj druty po drugiej stronie płytki Protoshield (103)
  • Szkic (103)
  • Instalacja i obsługa zamka z czujnikiem pukania (107)
  • Podsumowanie (107)

Rozdział 8. Sztuczny pies (109)

  • Materiały (110)
  • Schemat obwodu (111)
  • Budowa (111)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki odtwarzacza (112)
    • Krok 2. Podłącz przycisk (113)
    • Krok 3. Podłącz pasywny czujnik podczerwieni (113)
    • Krok 4. Zainstaluj bibliotekę odtwarzacza MP3 (114)
    • Krok 5. Przygotuj kartę Micro SD (114)
  • Korzystanie z projektu (114)
  • Szkic (115)
  • Podsumowanie (115)

Rozdział 9. Licznik osób (117)

  • Materiały (118)
  • Schemat obwodu (118)
  • Budowa (118)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (118)
    • Krok 2. Przylutuj komponenty do płytki Protoshield (119)
    • Krok 3. Przylutuj przewody po drugiej stronie płytki Protoshield (119)
  • Szkic (120)
  • Korzystanie z projektu (123)
  • Podsumowanie (123)

Rozdział 10. Laserowy alarm (125)

  • Materiały (126)
  • Schemat obwodu (127)
  • Budowa (128)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (129)
    • Krok 2. Przylutuj przekaźnik do płytki Protoshield (129)
    • Krok 3. Przylutuj pozostałe komponenty do płytki Protoshield (129)
    • Krok 4. Przylutuj druty po drugiej stronie płytki (131)
  • Szkic (132)
  • Korzystanie z projektu (134)
  • Podsumowanie (135)

CZĘŚĆ III. DŹWIĘK I MUZYKA

Rozdział 11. Instrument podobny do thereminu (139)

  • Materiały (140)
  • Budowa (141)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (141)
    • Krok 2. Przylutuj gniazdo słuchawkowe (141)
    • Krok 3. Przylutuj pozostałe komponenty (144)
    • Krok 4. Połącz komponenty (144)
  • Szkic (144)
  • Korzystanie z instrumentu (147)
  • Podsumowanie (147)

Rozdział 12. Odbiornik radia FM (149)

  • Materiały (150)
  • Budowa (150)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (151)
    • Krok 2. Przylutuj moduł radia do płytki-adaptera (151)
    • Krok 3. Zamontuj gniazdo słuchawkowe (152)
    • Krok 4. Zamontuj pozostałe komponenty (152)
    • Krok 5. Połącz komponenty po drugiej stronie płytki (154)
    • Krok 6. Wykonaj antenę (154)
  • Szkic (154)
  • Korzystanie z projektu (158)
  • Podsumowanie (158)

Rozdział 13. Sterownik nożny (159)

  • Materiały (wersja oparta na płytce Protoshield) (160)
  • Schemat obwodu (wersja oparta na płytce Protoshield) (161)
  • Budowa (wersja oparta na płytce Protoshield) (161)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (161)
    • Krok 2. Przylutuj przełączniki (162)
    • Krok 3. Przylutuj druty po drugiej stronie płytki Protoshield (162)
  • Materiały (projekt oparty na płytce screw shield) (162)
  • Budowa (projekt oparty na płytce screw shield) (164)
    • Krok 1. Przygotuj obudowę (165)
    • Krok 2. Zamontuj przełączniki (165)
    • Krok 3. Przylutuj przewody masowe do przełączników (166)
    • Krok 4. Przylutuj pozostałe przewody do przełączników (166)
  • Szkic (167)
  • Korzystanie z projektu (170)
  • Podsumowanie (171)

Rozdział 14. Sterownik muzyczny (173)

  • Materiały (174)
  • Budowa (174)
    • Krok 1. Przylutuj piny do modułu przyspieszeniomierza (175)
  • Szkic (175)
  • Korzystanie z projektu (177)
  • Podsumowanie (177)

Rozdział 15. Analizator widma dźwięku (179)

  • Materiały (180)
  • Budowa (181)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (181)
    • Krok 2. Przylutuj rezystor, kondensatory i podstawkę układu scalonego (182)
    • Krok 3. Przylutuj listwy zaciskowe i gniazda typu goldpin (183)
    • Krok 4. Wykonaj połączenia po drugiej stronie płytki Protoshield (184)
    • Krok 5. Zamontuj układ scalony i wyświetlacz (185)
    • Krok 6. Przygotuj kabel audio zakończony wtykami 3,5 mm (185)
  • Szkic (187)
  • Korzystanie z projektu (189)
  • Podsumowanie (189)

CZĘŚĆ IV. INTERNET

Rozdział 16. Generator wiadomości e-mail (193)

  • Materiały (194)
  • Budowa (196)
  • Szkic (196)
  • Korzystanie z projektu (201)
  • Podsumowanie (202)

Rozdział 17. Wyświetlacz informacji o pogodzie (203)

  • Materiały (204)
  • Budowa (204)
  • Szkic (205)
  • Korzystanie z projektu (208)
  • Podsumowanie (208)

Rozdział 18. Włącznik sterowany za pomocą sieci WWW (209)

  • Materiały (211)
  • Budowa (211)
  • Szkic (211)
  • Korzystanie z projektu (214)
  • Podsumowanie (216)

Rozdział 19. Sieciowy czujnik temperatury i wilgotności (217)

  • Materiały (218)
  • Budowa (219)
  • Szkic (220)
  • Korzystanie z projektu (222)
  • Podsumowanie (222)

Rozdział 20. Pingometr (223)

  • Materiały (224)
  • Budowa (225)
    • Krok 1. Podłącz przewody do miernika (225)
    • Krok 2. Podłącz miernik do płytki Ethernet (226)
  • Szkic (226)
  • Korzystanie z projektu (228)
  • Podsumowanie (228)

CZĘŚĆ V. ZEGARY

Rozdział 21. Zegar z ekranem matrycowym (231)

  • Materiały (232)
  • Schemat obwodu (233)
  • Budowa (234)
    • Krok 1. Połącz ze sobą elementy modułu zegara czasu rzeczywistego (234)
    • Krok 2. Połącz ze sobą elementy modułu wyświetlacza (234)
    • Krok 3. Przylutuj przełącznik (234)
    • Krok 4. Przylutuj piny zakończone gniazdami (234)
    • Krok 5. Wykonaj połączenia po drugiej stronie płytki (236)
  • Szkic (236)
  • Podsumowanie (240)

Rozdział 22. Zegar binarny (241)

  • System dwójkowy (242)
  • Materiały (242)
  • Schemat obwodu (243)
  • Budowa (244)
    • Krok 1. Połącz ze sobą elementy modułu zegara czasu rzeczywistego (245)
    • Krok 2. Przylutuj rezystory (245)
    • Krok 3. Przylutuj diody LED (245)
    • Krok 4. Przylutuj gniazda goldpin (246)
    • Krok 5. Połącz komponenty (247)
  • Szkic (250)
  • Podsumowanie (252)

Rozdział 23. Zegar z wyświetlaczem siedmiosegmentowym (253)

  • Materiały (254)
  • Schemat obwodu (255)
  • Budowa (255)
  • Szkic (256)
  • Podsumowanie (257)

Rozdział 24. Hakowanie zegara ze wskazówkami (259)

  • Materiały (260)
  • Budowa (261)
    • Krok 1. Zdemontuj mechanizm zegara (261)
    • Krok 2. Otwórz obudowę mechanizmu (262)
    • Krok 3. Przetnij ścieżki znajdujące się na płytce obwodu (263)
    • Krok 4. Przygotuj kabel (263)
    • Krok 5. Przylutuj przewody do cewki zegara (264)
    • Krok 6. Złóż obudowę mechanizmu (264)
  • Szkic (265)
  • Korzystanie z projektu (268)
  • Podsumowanie (268)

Rozdział 25. Zegar wskazujący czas w różnych miejscach świata (269)

  • Materiały (270)
  • Budowa (270)
    • Krok 1. Zmodyfikuj mechanizmy trzech zegarów (271)
    • Krok 2. Wykonaj otwory w tacce i przyklej mechanizmy zegarów (271)
    • Krok 3. Wydrukuj tarcze zegarów (271)
  • Szkic (272)
  • Korzystanie z projektu (272)
  • Podsumowanie (273)

CZĘŚĆ VI. GADŻETY

Rozdział 26. Skaner Larsona (277)

  • Materiały (278)
  • Schemat (279)
  • Budowa (279)
    • Krok 1. Wytnij płytkę o właściwych wymiarach (279)
    • Krok 2. Przetnij ścieżki stripboarda (280)
    • Krok 3. Przylutuj rezystory (280)
    • Krok 4. Przylutuj diody LED (281)
    • Krok 5. Przygotuj kabel taśmowy (281)
    • Krok 6. Przylutuj kabel taśmowy do płytki stripboard (281)
    • Krok 7. Przylutuj złącza typu goldpin do kabla wstęgowego (282)
  • Szkic (283)
  • Podsumowanie (284)

Rozdział 27. Gra w życie (285)

  • Materiały (286)
  • Budowa (286)
  • Szkic (287)
  • Podsumowanie (291)

Rozdział 28. Śpiewająca roślina (293)

  • Materiały (294)
  • Budowa (295)
  • Szkic (296)
  • Podsumowanie (297)

Rozdział 29. Dalmierz ultradźwiękowy (299)

  • Materiały (300)
  • Budowa (300)
  • Szkic (300)
  • Podsumowanie (302)

Rozdział 30. GPS (303)

  • Materiały (304)
  • Budowa (305)
  • Szkic (305)
  • Korzystanie z projektu (308)
  • Podsumowanie (308)

Rozdział 31. Wykrywacz metanu (309)

  • Materiały (310)
  • Budowa (310)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (311)
    • Krok 2. Przedłuż złącza czujnika metanu (311)
    • Krok 3. Przylutuj rezystory (311)
    • Krok 4. Przylutuj pozostałe komponenty (311)
    • Krok 5. Połącz komponenty (313)
  • Szkic (314)
  • Korzystanie z projektu (316)
  • Podsumowanie (316)

CZĘŚĆ VII. DOM

Rozdział 32. Rejestrator natężenia światła (319)

  • Materiały (320)
  • Budowa (321)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (321)
    • Krok 2. Przylutuj rezystory (322)
    • Krok 3. Przylutuj pozostałe komponenty (322)
    • Krok 4. Połącz ze sobą komponenty (322)
  • Szkic (325)
  • Korzystanie z projektu (327)
  • Podsumowanie (328)

Rozdział 33. Rejestrator natężenia światła i temperatury (329)

  • Materiały (330)
  • Budowa (331)
  • Szkic (331)
  • Korzystanie z projektu (333)
  • Podsumowanie (335)

Rozdział 34. Lampa sterowana zegarem (337)

  • Materiały (338)
  • Budowa (339)
  • Szkic (340)
  • Korzystanie z projektu (343)
  • Podsumowanie (343)

Rozdział 35. Miernik pojemności kondensatorów automatycznie dobierający właściwy zakres pomiarowy (345)

  • Materiały (346)
  • Budowa (347)
    • Krok 1. Wytnij płytkę o właściwych wymiarach (347)
    • Krok 2. Przylutuj rezystory (348)
    • Krok 3. Przylutuj wtyki kątowe (348)
    • Krok 4. Przylutuj gniazda (349)
    • Krok 5. Połącz moduły (350)
  • Szkic (350)
  • Korzystanie z projektu (353)
  • Podsumowanie (354)

Rozdział 36. Licznik Geigera-Müllera (355)

  • Materiały (356)
  • Budowa (357)
    • Krok 1. Przylutuj piny do płytki Protoshield (358)
    • Krok 2. Przylutuj niskie komponenty (358)
    • Krok 3. Przylutuj pozostałe komponenty (358)
    • Krok 4. Połącz ze sobą komponenty (359)
    • Krok 5. Podłącz rurkę i miernik (360)
  • Szkic (360)
  • Korzystanie z projektu (363)
  • Podsumowanie (363)

DODATKI

Dodatek A. Zakup komponentów (367)

  • Arduino (368)
  • Elementy połączeniowe (368)
  • Moduły i płytki rozszerzeń Arduino (369)
  • Rezystory (370)
  • Półprzewodniki (372)
  • Pozostałe komponenty (373)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki
Tytuł książki: "Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki"
Autor: Simon Monk
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Arduino. 36 projektów dla pasjonatów elektroniki”, kupili także:

Programowanie robotów przemysłowych, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajniki języka JavaScript. Wskaźnik this i prototypy obiektów, Kyle Simpson, Wydawnictwo Helion

Jak zostać mistrzem Trening doskonałości, Robert Greene, Wydawnictwo Onepress

Kurs pisania powieści dla bystrzaków, Randy Ingermanson, Peter Economy, Wydawnictwo Septem

Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS, Craig Larman, Bas Vodde, Wydawnictwo Helion

Wszystko o nurkowaniu, Alan Mountain, Wydawnictwo Bellona

JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło, Nick Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania</b>, <font color="navy">Richard L. Sites</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania, Richard L. Sites, Wydawnictwo Helion

Trening psów dla bystrzaków, Jack Volhard, Wendy Volhard, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami