Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone 49.00zł
Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-3857-4
Ilość stron: 232
Data wydania: 07/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Sprzedawca w dążeniu do ideału

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
  • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
  • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.
  • Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!

Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!

Rozdziały:

1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (9)

  • Dwie metody na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży (9)
  • Różne definicje sukcesu (10)
  • Konsekwencja i dyscyplina (23)
  • Etapy rozwoju handlowca (25)
  • Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (30)

2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (35)

  • Znam - Rozumiem - Stosuję (35)
  • Formuła C - M - S (38)
  • Dlaczego mamy problem z realizacją celów? (39)
    • Rozmycie (40)
    • Dystraktory (40)
  • Podejście do wytyczania celów (42)
  • Wytyczanie celów - warsztat (49)
    • Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdę chcesz (51)
    • Etap 2. Precyzja, czyli określ termin realizacji (60)
    • Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (61)
    • Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (66)
    • Etap 5. Działanie, czyli co zrobić teraz (67)
  • Co dalej? (69)
    • Kontakt (69)
    • Elastyczność (70)
    • Częstotliwość (70)

3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (81)

  • "Etyka" wokół nas (85)
  • Jak wpływać na decyzje klienta? (86)
  • Argumentowanie (92)
  • Jak i skąd czerpać niezbędne kompetencje? (93)
  • W jakich sytuacjach używać argumentów? (97)
    • Erozja relacji (104)
    • Tworzenie niewłaściwych relacji (106)
    • Deficyt kompetencji (112)

4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (115)

  • To, co działa zawsze - zasady i techniki wpływu uniwersalnego (123)
    • Budowanie kontaktu (123)
    • Dostrojenie (123)
    • Dostrojenie - prowadzenie (125)
    • Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (128)
    • Negacje i pochodne (130)
    • Powtarzanie (134)
    • Komunikaty wieloznaczne (137)
  • To, co działa czasami - wpływ ograniczony (139)
    • Spójniki (143)
    • Presupozycje (155)
    • Słowa-klucze (167)
    • Słowa-pułapki (169)
    • Język czasu (170)
    • Akcent i intonacja (171)
    • Postawa (173)
  • Mądre stosowanie technik wywierania wpływu (175)
    • Gratis! (176)

5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (179)

  • Siła zadawania pytań (181)
  • Jak sprzedawać, zadając pytania? (185)
  • Wzorzec Pytań Prowadzących, czyli formuła rozmowy handlowej opartej na pytaniach (218)
    • Metody zamiany zdań twierdzących na pytania (219)

Kolejne kroki (227)

Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone”, kupili także:

Brudne interesy Wydanie drugie, Peter Lilley, Wydawnictwo Onepress

Kosmos - Carl Sagan, Carl Sagan, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Marka przywództwa, Dave Ulrich, Norman Smallwood, Wydawnictwo MT Biznes

Tablice informatyczne MS Windows Server 2008, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Office 2019 PL. Kurs, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

E-learning Kultura studiowania w przestrzeni sieci, Krzysztof Kuźmicz, Wydawnictwo GWP

Więcej niż bodybuilding 1 Najważniejsze pytania o trening na siłę i masę, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Projektowanie wnętrz Apartamenty, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis
<b>Koduj jak profesjonalista C#</b>, <font color="navy">Jort Rodenburg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Koduj jak profesjonalista C#, Jort Rodenburg, Wydawnictwo Promise

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami