Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

39.00zł
31.59zł
Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone 49.00zł
Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-3857-4
Ilość stron: 232
Data wydania: 07/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Sprzedawca w dążeniu do ideału

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

  • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
  • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
  • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
  • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.
  • Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!

Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!

Rozdziały:

1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (9)

  • Dwie metody na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży (9)
  • Różne definicje sukcesu (10)
  • Konsekwencja i dyscyplina (23)
  • Etapy rozwoju handlowca (25)
  • Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (30)

2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (35)

  • Znam - Rozumiem - Stosuję (35)
  • Formuła C - M - S (38)
  • Dlaczego mamy problem z realizacją celów? (39)
    • Rozmycie (40)
    • Dystraktory (40)
  • Podejście do wytyczania celów (42)
  • Wytyczanie celów - warsztat (49)
    • Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdę chcesz (51)
    • Etap 2. Precyzja, czyli określ termin realizacji (60)
    • Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (61)
    • Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (66)
    • Etap 5. Działanie, czyli co zrobić teraz (67)
  • Co dalej? (69)
    • Kontakt (69)
    • Elastyczność (70)
    • Częstotliwość (70)

3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (81)

  • "Etyka" wokół nas (85)
  • Jak wpływać na decyzje klienta? (86)
  • Argumentowanie (92)
  • Jak i skąd czerpać niezbędne kompetencje? (93)
  • W jakich sytuacjach używać argumentów? (97)
    • Erozja relacji (104)
    • Tworzenie niewłaściwych relacji (106)
    • Deficyt kompetencji (112)

4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (115)

  • To, co działa zawsze - zasady i techniki wpływu uniwersalnego (123)
    • Budowanie kontaktu (123)
    • Dostrojenie (123)
    • Dostrojenie - prowadzenie (125)
    • Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (128)
    • Negacje i pochodne (130)
    • Powtarzanie (134)
    • Komunikaty wieloznaczne (137)
  • To, co działa czasami - wpływ ograniczony (139)
    • Spójniki (143)
    • Presupozycje (155)
    • Słowa-klucze (167)
    • Słowa-pułapki (169)
    • Język czasu (170)
    • Akcent i intonacja (171)
    • Postawa (173)
  • Mądre stosowanie technik wywierania wpływu (175)
    • Gratis! (176)

5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (179)

  • Siła zadawania pytań (181)
  • Jak sprzedawać, zadając pytania? (185)
  • Wzorzec Pytań Prowadzących, czyli formuła rozmowy handlowej opartej na pytaniach (218)
    • Metody zamiany zdań twierdzących na pytania (219)

Kolejne kroki (227)

Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone”, kupili także:

Czym jest projektowanie publikacji, Lakshmi Bhaskaran, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Jak wieść wspaniałe życie i cieszyć się każdym dniem, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

ASP.NET MVC Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio, Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Helion

Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji, Lidia D. Czarkowska, Wydawnictwo Poltext

Twój mózg twoje pieniądze, Jason Zweig, Wydawnictwo Laurum

Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio

Nowoczesne kompendium chemii, K.H. Lautenschläger, W. Schröter, A. Wanninger, Wydawnictwo Naukowe PWN

Esencja sukcesji, Tomasz Budziak, Wydawnictwo Onepress

Kosmetyka Przewodnik po substancjach czynnych i pomocniczych, Erika Fink, Wydawnictwo MedPharm

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami