Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone |
49.00zł |
|
|
Tytuł: | Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone | Autor: | Arkadiusz Bednarski | ISBN: | 978-83-246-3857-4 | Ilość stron: | 232 | Data wydania: | 07/2012 | Format: | 140x208 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 49.00zł |
Sprzedawca w dążeniu do ideału
Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.
- Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
- Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
- Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
- Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.
- Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!
Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!
Rozdziały:
1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (9)
- Dwie metody na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży (9)
- Różne definicje sukcesu (10)
- Konsekwencja i dyscyplina (23)
- Etapy rozwoju handlowca (25)
- Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (30)
2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (35)
- Znam - Rozumiem - Stosuję (35)
- Formuła C - M - S (38)
- Dlaczego mamy problem z realizacją celów? (39)
- Rozmycie (40)
- Dystraktory (40)
- Podejście do wytyczania celów (42)
- Wytyczanie celów - warsztat (49)
- Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdę chcesz (51)
- Etap 2. Precyzja, czyli określ termin realizacji (60)
- Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (61)
- Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (66)
- Etap 5. Działanie, czyli co zrobić teraz (67)
- Co dalej? (69)
- Kontakt (69)
- Elastyczność (70)
- Częstotliwość (70)
3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (81)
- "Etyka" wokół nas (85)
- Jak wpływać na decyzje klienta? (86)
- Argumentowanie (92)
- Jak i skąd czerpać niezbędne kompetencje? (93)
- W jakich sytuacjach używać argumentów? (97)
- Erozja relacji (104)
- Tworzenie niewłaściwych relacji (106)
- Deficyt kompetencji (112)
4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (115)
- To, co działa zawsze - zasady i techniki wpływu uniwersalnego (123)
- Budowanie kontaktu (123)
- Dostrojenie (123)
- Dostrojenie - prowadzenie (125)
- Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (128)
- Negacje i pochodne (130)
- Powtarzanie (134)
- Komunikaty wieloznaczne (137)
- To, co działa czasami - wpływ ograniczony (139)
- Spójniki (143)
- Presupozycje (155)
- Słowa-klucze (167)
- Słowa-pułapki (169)
- Język czasu (170)
- Akcent i intonacja (171)
- Postawa (173)
- Mądre stosowanie technik wywierania wpływu (175)
5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (179)
- Siła zadawania pytań (181)
- Jak sprzedawać, zadając pytania? (185)
- Wzorzec Pytań Prowadzących, czyli formuła rozmowy handlowej opartej na pytaniach (218)
- Metody zamiany zdań twierdzących na pytania (219)
Kolejne kroki (227)
Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone”, kupili także: |
Chemia dla bystrzaków. Wydanie II, John T. Moore, Wydawnictwo Septem |
Kłopoty z fizyką Powstanie i rozkwit teorii strun, upadek nauki i co dalej, Lee Smolin, Wydawnictwo Prószyński |
Szefologia instrukcja obsługi przełożonych, Jill Walker, Wydawnictwo Onepress |
Fascynująca chemia, Sylvia Feil , Jorg Resak , Kristin Riebe, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Mechanika klasyczna Tom 1, John R. Taylor, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Siła aktywności. Jak wzmocnić ciało, przywrócić nadzieję, znaleźć odwagę i naprawić relacje, Kelly McGonigal, Wydawnictwo Sensus |
Niemiecki Dobry start 3 w 1 + CD, Tomasz Sielecki , Piotr Dominik, Wydawnictwo Lingo |
Obsługa komputera z Windows XP PL samouczek dla nieinformatyków, Piotr Gomoliński, Agnieszka Michalska, Wydawnictwo HELP |
Blogowanie, Jill Walker Rettberg, Wydawnictwo Naukowe PWN |
|
|
|