Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Układy FPGA w przykładach

Układy FPGA w przykładach

70.00zł
56.00zł
Architektura oprogramowania w praktyce Wydanie II 79.00zł 39.50zł
Architektura oprogramowania w praktyce Wydanie II

Tytuł: Architektura oprogramowania w praktyce Wydanie II
Autor: Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman
ISBN: 978-83-246-3302-9
Ilość stron: 464
Data wydania: 09/2011 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 39.50zł


Twórz doskonałe projekty architektoniczne oprogramowania.
  • Czym charakteryzuje się dobra architektura oprogramowania?
  • Jak przebiega proces jej projektowania?
  • Jak ją dokumentować?

Współczesne systemy informatyczne to zaawansowane, skomplikowane mechanizmy, składające się z wielu współdziałających ze sobą komponentów. Ich wyodrębnienie, a także określenie sposobu komunikacji i interakcji między poszczególnymi elementami, jest nie lada wyzwaniem dla architektów. Od ich decyzji zależy, czy system uda się zrealizować, czy będzie on efektywny, stabilny i łatwy w utrzymaniu.

Na szczęście istnieją metodologie, narzędzia oraz sposoby analizy efektów ułatwiające i porządkujące cały ten proces. W tej książce znajdziesz wszystko, o czym trzeba pamiętać przy projektowaniu oprogramowania. Poznasz sposoby projektowania z wykorzystaniem Metody Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM) oraz oceniania aspektów finansowych przy użyciu Metody Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM).

Autorzy przedstawią wiele studiów przypadków, które pozwolą Ci na zapoznanie się z rzeczywistymi problemami i ich rozwiązaniami. Ponadto nauczysz się stosować język UML do wizualnej reprezentacji architektury systemu oraz zobaczysz, jak przygotować dobrą dokumentację projektu. Książka ta sprawdzi się idealnie w rękach każdego architekta oprogramowania.

  • Proces wytwarzania oprogramowania a cykl biznesowy architektury
  • Wzorce architektury
  • Struktury i perspektywy architektury
  • Określenie i uzyskanie atrybutów jakościowych
  • Projektowanie architektury pod kątem wysokiej dostępności
  • Proces projektowania architektury
  • Dokumentowanie architektury oprogramowania
  • Język UML
  • Metody rekonstrukcji architektury i inżynierii odwrotnej
  • Metoda Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM)
  • Metoda Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM)
  • Ponowne wykorzystanie elementów architektury
  • Dokumentowanie architektury

Poznaj najlepsze metodologie projektowania architektury.

Rozdziały:

I. Wizja architektury (21)
1. Cykl biznesowy architektury (23)
2. Czym jest architektura oprogramowania? (37)
3. System awioniki A-7E - studium wykorzystania struktur architektury (61)

II. Tworzenie architektury (81)
4. Atrybuty jakościowe (83)
5. Uzyskiwanie atrybutów jakościowych (107)
6. Kontrola ruchu lotniczego - projektowanie pod kątem wysokiej dostępności (133)
7. Projektowanie architektury (155)
8. Symulator lotniczy - architektura ukierunkowana na łatwość integracji (175)
9. Dokumentacja architektury oprogramowania (197)
10. Rekonstrukcja architektury oprogramowania (223)

III. Analiza i weryfikacja architektury (247)
11. ATAM - kompleksowa metoda analizy architektury (253)
12. CBAM - ilościowe podejście do decyzji konstrukcyjnych (283)
13. Współdziałanie w World Wide Web - studium przypadku (301)

IV. Od jednego systemu do wielu (323)
14. Rodziny produktów - ponowne użycie elementów architektury (325)
15. CelsiusTech - studium przypadku rodziny produktów (339)
16. J2EE/EJB. Studium przypadku - standardowa dla branży infrastruktura obliczeniowa (367)
17. Architektura Luther. Studium przypadku - aplikacje przenośne oparte na J2EE (389)
18. Budowanie systemów z gotowych komponentów (413)
19. Przyszłość architektury oprogramowania (435)

Architektura oprogramowania w praktyce Wydanie II
Tytuł książki: "Architektura oprogramowania w praktyce Wydanie II"
Autor: Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 39.50zł
Klienci, którzy kupili „Architektura oprogramowania w praktyce Wydanie II”, kupili także:
<b>Jądro Linuksa Przewodnik programisty</b>, <font color="navy">Robert Love</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jądro Linuksa Przewodnik programisty, Robert Love, Wydawnictwo HELION
<b>Steve Jobs</b>, <font color="navy">Walter Isaacson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Insignis Media</font>
Steve Jobs, Walter Isaacson, Wydawnictwo Insignis Media
<b>Kontrolowanie wewnętrznego krytyka Efektywne ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Steve Andreas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Kontrolowanie wewnętrznego krytyka Efektywne ćwiczenia praktyczne, Steve Andreas, Wydawnictwo Sensus
<b>Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie I</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Jolanta Grzelka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie I, Paulina Mechło, Jolanta Grzelka, Wydawnictwo Sensus
<b>Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie</b>, <font color="navy">James Kent Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie, James Kent Lewis, Wydawnictwo HELION
<b>Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?</b>, <font color="navy">Dean Burnett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Feeria</font>
Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?, Dean Burnett, Wydawnictwo Feeria
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Zaprzyjaźnij się z algorytmami Przewodnik dla początkujących i średniozaawansowanych

Zaprzyjaźnij się z algorytmami Przewodnik dla początkujących i średniozaawansowanych

49.00zł
35.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II Nicolai M. Josuttis HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION

wtorek, 23 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami