Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zbiór zadań z analizy chemicznej Wydanie II

Zbiór zadań z analizy chemicznej Wydanie II

49.00zł
Architektura korporacyjna jako strategia 59.00zł
Architektura korporacyjna jako strategia

Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson

ISBN: 978-83-606-5273-2

Ilość stron: 272

Data wydania: 05/2010

Twarda oprawa

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.

Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
• Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
• Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
• Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
• Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Architektura korporacyjna jako strategia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Architektura korporacyjna jako strategia”, kupili także:

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Krav Maga dla początkujących, John Whitman, Darren Levine, Ryan Hoover, Wydawnictwo Purana

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych, Maciej Czekaj, Wydawnictwo Onepress

Jak inwestować w produkty strukturyzowane, Andreas Blumke, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Timer 555 w przykładach, Krzysztof Górski, Wydawnictwo BTC
<b>Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami</b>, <font color="navy">Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami, Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt, Wydawnictwo Helion
<b>Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

Makroekonomia dla zaawansowanych, David Romer, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami