Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
ISBN: 978-83-606-5273-2
Ilość stron: 272
Data wydania: 05/2010
Twarda oprawa
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.
Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: • Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; • Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; • Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; • Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
Architektura korporacyjna jako strategia --- Pozycja niedostępna.---
|