Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
78.96zł
Architektura korporacyjna jako strategia 59.00zł
Architektura korporacyjna jako strategia

Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson

ISBN: 978-83-606-5273-2

Ilość stron: 272

Data wydania: 05/2010

Twarda oprawa

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.

Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
• Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
• Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
• Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
• Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Architektura korporacyjna jako strategia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Architektura korporacyjna jako strategia”, kupili także:
<b>Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka</b>, <font color="navy">Joel L. Schiff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka, Joel L. Schiff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy Wydanie IV, Stefan Stryczek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zen i sztuka fotografii Od inspiracji do obrazu, Wayne Rowe, Wydawnictwo Helion

ABC MAC OS X Lion, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Jak naprawdę działają rynki Fakty i mity, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego, Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie światłem Fotografia portretowa w praktyce, Allison Earnest, Wydawnictwo GALAKTYKA

Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II, Marek Piotrowski, Wydawnictwo Helion

UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book, Chris Badura, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami