Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji

Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji

57.75zł
46.78zł
Architektura korporacyjna jako strategia 59.00zł
Architektura korporacyjna jako strategia

Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson

ISBN: 978-83-606-5273-2

Ilość stron: 272

Data wydania: 05/2010

Twarda oprawa

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.

Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
• Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
• Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
• Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
• Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Architektura korporacyjna jako strategia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Architektura korporacyjna jako strategia”, kupili także:

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem, Krzysztof Zymonik, Wydawnictwo Difin
<b>Tereny zamknięte integralnym elementem systemu bezpieczeństwa państwa</b>, <font color="navy">Adam Baryłka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tereny zamknięte integralnym elementem systemu bezpieczeństwa państwa, Adam Baryłka, Wydawnictwo EXIT

Klasztor Shaolin Historia, religia i chińskie sztuki walki, Meir Shahar, Wydawnictwo UJ

Gabinet matematycznych zagadek Część 2, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Skazany na trening Dziennik ćwiczeń z masą ciała, Paul Wade, Wydawnictwo AHA

Krótka historia przyszłości, Jacques Attali, Wydawnictwo Prószyński

Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media, Arkadiusz Podlaski, Wydawnictwo Helion

Python Ćwiczenia praktyczne, Andrzej Kierzkowski, Marek Gawryszewski, Wydawnictwo Helion

Tao medytacji Zajęcia dla początkujących, Jack Kornfield, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami